Uitgerekend maart 2019

@EPF ja echt hè! Je hebt een gevoel alsof je nog niets gegeten hebt! Vervelend gevoel ook vind ik het. Ik probeer niet teveel te eten...maar als ik zon gevoel heb een klein beetje te eten zodat er weer een laagje in m'n maag is.

Die steken in mijn lies heb ik ook! Als je snel omdraaid in bed ofzo.. Maar ook soms gewoon plotseling en dan houd het ook even aan.. 
Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben;)
Ben wel sneller moe, of het komt door het weer. Geen idee haha 

Haha ik zeg net tegen me vriend.. (half uur na het eten) gaan we weer eten want heb honger ?? 

ik voel mij vandaag al heel de dag mega beroerd. Werd wakker met enorme hoofdpijn, wordt van alles misselijk en draaierig.  Dit is echt de slechtste dag tot nu toe.  Zolang ik op de bank ligt gaat het... dus zo maar naar bed ?

Ohhh hahha ja...hongerrrr....
Baah.wat vervelend zeg dat je je zo voelt zeg! Hopelijk zakt dat snel af en voel je je wat beter.
Gisteravond voelde ik mezelf ook niet lekker. Erg opgeblazen gespannen buik. Draaierig en gaar.. blegh... Spierpijn in m'n rug en daar straks ook in de spieren bij m'n borsten... 

Ik heb me tevens aangemeld bij Moeders voor Moeders. Binnekort kan ik bijdragen in het medicijn te maken voor vrouwen die dit goed kunnen gebruiken om zwanger te worden ❤️

Hallo allemaal,
ik heb vandaag ook echt de slechtse dag gehad
beroerd van alles wat maar in me buurt kwam van eten en toch moe zo erg dat ik op me werk bijna in slaap viel.
en dat draaierige ook de heledag
hoop niet dat dit aanhoud:(

@krokusje ik wil dat ook, maar nadeel is dat je zo er achterkomt dat je zwanger bent. 
Ben de nacht door gekomen, veel wakker, veel dorst en de meest rare bizarre dromen ?.  Hopen op een betere dag vandaag ??   Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.   Ik zat ook enorm te knikkebollen op het werk. Ben ook na mijn bericht naar bed gegaan en sta nu weer op. 

Hallo allemaal, ik mag ook mee komen praten!!!! Mijn NOD is aankomende zondag, maar vanmorgen een hele duidelijk early test. Volgens het super slimme en wijze internet is mijn uitgerekende datum dan 30 maart. 
Ben gisteren behoorlijk beroerd geweest wel op mijn werk, maar vandaag heb ik droge crackertjes mee en gaat het eigenlijk heel goed. Zou het zo simpel zijn?
Verder is het nog een beetje onwerkelijk hoor, alsof mijn lichaam is overgenomen en ik opnieuw moet uitvogelen hoe het precies werkt en reageert. Ik wacht mijn NOD nog even af en dan ga ik een verloskundigepraktijk bellen begin volgende week. Heb nog niet veel kunnen lezen hier, maar ga dat zeker snel doen, zodat ik me kan inlezen op alles wat er op me af gaat komen de komende weken. 

Terug
Bovenaan