Uitgerekend maart 2019

Jonge moeders in spe allemaal, leuk zeg!
Hier doe ik, als het kan, mijn broek de hele dag los. Zit gewoon niet zo prettig. Niet perse omdat het al dikker is, maar het is best gevoelig, mijn huid daar. 
Ben net uit eten geweest en heb toch niet echt lekker gegeten. We gingen naar de Chinees, en ik hoopte bij elke hap maar of het niet vol zat met bacteriën.. je weet nooit hoe lang het er al heeft gelegen. :p
Maar even een tijdje gewoon lekker thuis eten. Hier kon ik alleen echt niet onderuit. 

Mijn buik is 's avonds ook opgeblazen. Lijkt alsof ik al paar maanden zwanger ben, maar ben nu 5+6 dagen haha.
Tot nu toe heb ik alleen heel erg last van mijn borsten. Vraag mij soms wel af of ik niet meer kwaaltjes hoor te hebben. overal last van hebben lijkt mij aan de andere kant ook geen pretje als ik jullie verhalen zo hoor.
Ik heb 8 augustus eerste echo en 27 augustus intake en daartussen in gaan we twee weken op vakantie :)

Hoi allemaaal!

Ook ik ben in maart uitgerekend! 
Een hele leuke verassing, wij hadden het niet gepland, zijn er wel super blij mee.
ben nu 7+5 weken! Ik vindt het super spannend allemaal omdat ik zoveel verhalen hoor over miskramen enzo.
wat voel je al je miskraam hebt? 
Ik ga volgende week naar de vk voor me eerste echo ben zo benieuwd en hoop zo dat het goed gaat met die kleine!!

xxxx

Ik ben een beetje van slag. Ik voel me zo klote, ik kan ook echt gewoon niets doen. Mijn vent snapt er helemaal niks van en wordt momenteel diep ongelukkig van mij.  Die hoofdpijn en dat hongerige gevoel non stop zorgen er gewoon voor dat ik niks meer kan savonds :( en die warmte helpt natuurlijk ook niet mee. 
Iemand tips?  Ik ga straks een middag vrij nemen omdat ik mijn koffer nog moet inpakken en ik tot nu toe niet eens de kracht heb gehad om te kijken wat ik mee moet nemen. Zo kan ik iedere geval nog 1 avond normaal met mn vent door brengen ( hoop ik )

Goedemorgen!
als ik jullie verhalen zo les denk k hoe kan het dat ik nog niets voel 
heb alleen last van me borsten tijdens het slapen maar een sport bh helpt goed.
heb alleen wel 2 dagen echt gehad dat k zo in slaap kon vallen op werk terwijl ik een heel actief beroep heb (kapster)
maar dat is na het weekend weer minder nog wel moe maar niet constante drang naar slapen 
misselijkheid kan ik het niet noemen maar honger wel helpt echt om om de2 uur te eten en te zorgen dat je geen honger krijgt
ik zit nu op week 7 en heb 31/7 een echo zoooool spannend

Ik heb ook weinig kwaaltjes hoor. Beetje hetzelfde als jij zegt mjosje. Ik vraag me ook steeds af of ik moe ben door de zwangerschap of door het weer... 
Zelf 24 jaar dus leuk om te lezen dat er meer jonge aanstaande moeders zijn! Ook ik heb 31/7 Mijn 1e echo... spannend!! Mega veel zin in maar na alle verhalen ben ik ook wel echt bang dat het niet goed zal zitten. Wachten duurt zo lang.

Duidelijk Fee, ik heb niets gezegd. Afwachten tot de echo dan maar om de exacte tijd te berekenen. 
Hoe zit dat eigenlijk, want ze pakken de datum van je laatste menstruatie en dat is toch een vaststaand feit... Hoe kan het dan dat je toch verder of minder ver bent dan je denkt? Iemand enig idee?

Hier ook weinig echte kwaaltjes nog op het moment. Af en toe een vlaagje misselijkheid en moeheid (maar het is ook warm idd, dus ja...). Gevoelige borsten, en gespannen gevoel in mijn buik. Niets wat niet te verdragen is. 

Terug
Bovenaan