Uitgerekend maart 2019

@Noorw ja klopt ja! 3 dagen verschil. Het aftellen naar de eerste echo voelt voor mij als jaren...pff. het is net meer dan weken nog.. irritant ? 
Ja we boffen maar met de symptomen..tot nu toe dan..hihi? toen ik zaterdag ben weze zwemmen had ik ook meer kramp. Toen ben ik ook gestopt. Waarschijnlijk toch iets te snel gegaan. Dus voortaan lekker rustig aan die baantjes trekken. Voel ontspannen aan en dat is wel fijn. Soms met draaien ofzo soort pijn buikspieren. Dus ik probeer ook lekker rustig aan te doen. En eigen tempo. No stress... 
Ik probeer jou ook te volgen hihi. Leuk zo. 

Hoi! Ik kom ook graag mee kletsen. 

Ik ben Fee, 23 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Als ik uitga van mijn eisprong ben ik 23 maart uitgrekend, nu dus 5+3 dagen zwanger. Ik heb ovulatietesten gebruikt, dus weer precies wanneer mijn eisprong is geweest. Dit naar aanleiding van lange onregelmatige cyclussen. 

Wij zijn bijna een jaar bezig geweest, dus het was een hele verrassing dat wij het allermooiste souvenir mee terug hebben genomen van vakantie. 
3 augustus heb ik een intake bij de verloskundige en 15 augustus staat de 'termijn echo's gepland, aangezien de verloskundige uit gaat van mijn eerste dag laatste menstruatie. Zij gaan er dus vanuit dat ik al twee weken verder ben maar dat klopt denk ik dus niet. 
Ik heb vorige week heel erg buikpijn gehad maar op wat steken na is dat nu gelukkig weer weg. 
Vind het maar spannend en kan niet wachten tot de echo. Daarna willen we het ook aan onze ouders en goede vrienden gaan vertellen. 
En natuurlijk gefeliciteerd voor alle andere zwangere dames! 

Hoi dames!
Hebben jullie ook zo vaak honger en een leeg gevoel ? Als ik dan honger heb dan eet ik maar blijf honger houden .. 
Heb al extra fruit ingeslagen zodat het wel gezond blijft allemaal  ;)

Welkom Fee en gefeliciteerd met je zwangerschap! We schelen elkaar weinig qua leeftijd, ik ben namelijk 24! Wij willen ook wachten met vertellen tot we een goede echo hebben gehad.
IvdE: ik heb ook heel vaak op een dag een hongergevoel. Kan de hele dag wel door blijven eten haha

Welkom Fee!!! 
Ik lees in je berichtje dat jij uit gaan van je eisprong, maar je krijgt die twee weken die je verloskundige aanhoudt er altijd bij. Een zwangerschap wordt altijd gemeten vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Denk dus dat je verloskundige gelijk heeft hoor. 

Nou, ging niet helemaal goed dit ;)
wat ik wilde typen, lijkt enorm op mijn situatie! Ook een jaar geleden al gestopt met de pil, lange en onregelmatige cyclussen. Eerste kindje :) 
en ook 3 augustus eerste echo! Spannend he? Heb er zoveel zin in! 

Ik ben zo onwijs misselijk geweest vandaag. Het wordt elke dag erger lijkt wel. 

Terug
Bovenaan