Uitgerekend maart 2019

Hallo :)
Gefeliciteerd allemaal!
Wat fijn om dit allemaal te lezen en veel dingen zijn erg herkenbaar.
Ik ben 35 en nu in het begin van de 6de week en het is de eerste van ons allebei. Onverwacht maar we zijn echt superblij! We zijn nu 2 jaar samen, maar hij woont in het buitenland. Wat alles wel ietsje ingewikkelder maakt. Hij is nu voor 3 maanden hier en het was meteen raak.Hij blijft tot 28 augustus dus kan hij nog 2 echo's meemaken :) We  zijn ermee bezig dat hij hier met de kerst weer is en dan langdurig.
Afgelopen weekend aan mijn ouders en broertje verteld. Allemaal heel blij met de familie-uitbreiding. Hij vertelt het die van hem als hij terug is in Cuba. 

Nog niet zo n honger, misschien komt dat door het weer? Komt vast nog wel. Ik ben wel steeds een beetje vaag misselijk en heel moe. Ik heb het dan ook gister aan een paar directe bevriende collega's verteld, die reageerden meteen heel enthousiast.Misschien wat vroeg, maar ze begonnen zich zorgen te maken omdat die 'griep'nu wel erg lang duurde. Voelde niet goed om hier over te liegen.
Het is nog steeds heel gek en onwerkelijk. 6 augustus hebben we een afspraak bij de gynaecoloog voor een echo. Als alles dan goed is vertellen we het de anderen.
Veel liefs en succes allemaal! 

@gebruiker..7036 hier vandaag en gister ook behoorlijk beroerd. Nu gelukkig iets minder. Vanochtend half uur voor ik opstond met moeite een rijstewafel gegeten maar ging wel iets beter dan gister. En ik heb ook echt dat ik de warmte niet kwijt kan, terwijl ik er normaal heel goed tegen kan.. hoe ver ben jij? Ik nu 6+4

@alle anderen, gefeliciteerd!?

@gebruiker...997
ik ben nu 5+6 dagen. ik eet smorgens in bed droge toast. ik had eerst rijstwafel maar dat hielp niet, ook vanille vla was geen succes. zodra ik iets mn mond in stop voelt dit naar voor mn maag. zelfs mn eigen speeksel moet ik van kokhalzen :(
morgen maar weer de ha bellen. die gember pillen doen helemaal niets :(
alleen t eerste kwartiertje na overgeven voel ik me goed, verder alleenmaar heel beroerd en 5+ keer per dag boven de pot. ik kan ook alleen nog maar op de bank of bed liggen en steeds slapen. al t andere kost me te veel energie. 

@alle andere gefeliciteerd! dat het een mooie zwangerschap mag worden :)

Wat vervelend dat jullie je ook zo naar voelen!
Ik ben onwijs moe! Alsof ik in een permanente nachtdienst modus zit....
En afwisselend super veel honger of misselijkheid.
Nog 2 dagen werken en dan vakantie

Ik weet dat je de eerste twee weken er gratis bij krijgt, maar mijn laatste menstruatie begon op 2 juni en mijn eisprong was 30 juni. Dat zou dan betekenen dat ik er vier weken gratis bij krijgt en dat lijkt mij niet te kloppen. 
Ik reken dus zelf vanaf mijn eisprong met twee weken er bij en dan zou ik nu 5+3 zijn. We wachten de echo gewoon af, dan zal het zich wel uitwijzen. En ook heb ik nog eerst de intake dus dan zal ik het ook nog even vragen. 
Zelfde situatie dus een beetje idd! Ik heb alleen pas 15 augustus mijn eerste echo. 3 augustus alleen maar intake, helaas. Ben zo benieuwd!

Gefeliciteerd allemaal!

Leuk Fee, ik ben ook 23 :D

ik ben vandaag 8+2 en ik krijg al echt een buikje. Qua figuur ben ik echt een appel dus heb altijd al een buikje maar nu voelt ie anders. We willen t na de echo aan familie vertellen en dan ben ik 10 weken. Hopelijk gaat Mn buikje niet teveel opvallen.. zo spannend allemaal! Kan niet wachten tot de eerste echo van volgende week dinsdag. 

Ik heb eigenlijk heel zere tieten. Kan niet meer op mijn buik slapen, helaas. Kan ik er alvast aan wennen... En soms wat misselijk, maar niet zoals diegene hierboven. Lijkt mij heel naar! Sterkte :(

Wat leuk om iedereen z'n ervaringen te lezen. Vind het zo spannend allemaal. Hebben jullie ook last van een opgezette buik 's avonds? Ik heb soms het gevoel dat ik op ontploffen sta.

Terug
Bovenaan