Uitgerekend maart 2019

Ik ben vandaag ook 7-3 en nogsteends niet over gegeven! 
Maar ben bang dat dat niet lang meer gaat duren voel me steends beroerder sochtends en overdag maar heb ook het gevoel dat dat komt omdat ik geen zin heb om te eten en dan maar snel iets pak omdat het moet probeer zo de misselijkheid tegen te gaan.
maar is vaak heel klein wamt heb geen zin in een hele maaltijd of een paar happen en gooi het weg stinkt!!

Pfff wat heb ik afgelopen nachten slecht geslapen door de warmte. Ik merk ook dat ik het steeds minder fijn begin te vinden als ik op mn buik slaap. Ook komt de angst voor een miskraam steeds opzetten en kijk ik regelmatig naar beneden of er bloed zit. Dan probeer ik van het positieve uit te gaan rn mijn gedachte op iets anders te zetten.
Mijn stemmingswisselingen zijn extreem, zo was ik gisteren spontaan aan het huilen omdat mijn broek niet lekker zat. Ik merk ook dat ik het lastig vind om emoties van andere in te schatten. Mijn arme vriend, gelukkig is hij heel lief voor mij.

Hallo Dames!  Hier ook nog steeds dikke ellende. Merkte dat vanaf week 6 erger werd. Sinds wo avond geen vast voedsel meer gegeten. Blijf misselijk en soort wagenziek. In het vliegtuig voor het eerst gespuugd.  Vanmorgen eindelijk weer iets kunnen eten, wat een drama haha.  Ik wil nergens in wat beweegt metro, auto of vliegtuig. Mja moet toch een keer terug naar huis ??.  Heb nu ook extreem last van enorme haaruitval. Weet niet wat er deze zwangerschap gaande is.. maar ik heb letterlijk alles wat je maar kan krijgen.   Maandag maar in het zhuis om advies vragen! Eindelijk de echo bijnaaaa ?

@klijn ooooo wat leuk zeg!!!! Gefeliciteeerd!!

wij gaan overigens ook de nipt doen!
ik lees beetje bij beetje terug ivm vakantie

Ik vertel het mijn werkgever trouwens ook nog niet omdat mijn vriend en ik in hetzelfde bedrijf werken. Hij wil het nog even zo laten tot na de eerste echo. Anders had ik het misschien wel al verteld. 

Vervelend van al die kwaaltjes! 
Als het zo blijft mag ik denk ik wel in mijn handjes knijpen. 

Hoop zo dat alles goed zit daar binnen. Zo lastig dat je er geen controle op hebt en gewoon maar moet afwachten. Pffff.

Hier is het trouwens lekker afgekoeld, alle ramen en deuren staan wagen wijd open zodat alles lekker kan door luchten. 

Uit welke omgeving komen jullie trouwens? Zou grappig zijn als we dicht bij elkaar wonen. Ik kom uit Zoetermeer

Wat vervelend meiden dat jullie last hebben van zoveel kwaaltjes! Hopelijk zakt dat snel een beetje af. Naast het hebben van pijnlijke borsten heb ik ook last van mijn onderrug. Dat had ik laatst ook een keer dus weet niet of dit wel aan de zwangerschap ligt. Meer meiden die last hebben van de onderrug?

Vanochtend eerste echo gehad! Alles is helemaal goed ? konden heel duidelijk een hartje zien kloppen en hebben er zelfs een bonusweek bijgekregen! Van 7+3 naar 8+2 weken gegaan! Dat schiet lekker op ?
Ps: Ik kom zelf uit Wijchen 

Terug
Bovenaan