Uitgerekend maart 2019

Gefeliciteerd nieuwkomers! Ja het besef is er bij mij ook nog niet, ook al voel ik al zoveel van binnen. 

De warmte laat mij alleen echt niet slapen! Wat is het vies heet, en ik ben echt super moe... wat een strijd bleh. 

@ Fee; idd, het zou voor zoveel begrip zorgen vanuit de werkgever als ze het weten.. Misschien dat ik het toch ga doen binnenkort. Wellicht idd na de eerste echo. 

Heb ook vandaag mijn eerste echo.. Op zaterdag ? is wel fijn, dan hoeft mijn man geen smoes te bedenken op zijn werk. vandaar dat ik ook nu al een berichtje stuur want doe natuurlijk geen oog dicht! Ben nu 7+3 weken
5 weken is idd wel echt heel vroeg 
Als vandaag alles goed is laat ik het mijn werk wel weten. Heb lichamelijk best zwaar werk (zorg) en heb daar nu al last van.. Hoe eerder ze t weten hoe sneller er rekening mee gehouden kan worden en er begrip voor de situatie is, anders blijft het zo vaag..
Familie en vrienden moeten nog even wachten tot na de termijnecho

Donderdag me moeder verteld! Wat was ze blij! Zo leuk 
Jaa kind vanaf deze week voelde ik me niet goed, en hing ik boven de wc vertelde ze me. (Ik lijk veel op dr dus dacht al, ohjeeee)
Nou wordt ik me nu toch berroerd wakker!!!! Kots misselijk. Bah!

Ohhh balen! 
Hier ook gister ochtend en nu weer heel erg misselijk. Maar nog niet over gegeven. 

Hoeveel weken ben je nu, epf?
Hier vandaag 6 weken. Vanaf nu vind ik het steeds echter worden, haha. 

Terug
Bovenaan