Uitgerekend maart 2019

Smpje wat vervelend zeg, hopelijk geniet je wel nog van je vakantie!
Ik woon trouwens in almere.
Minnie m, goed nieuws zeg. Als ik zo van andere hoor dat ze het hartje hebben gehoord kan ik echt niet wachten op de mijne. 

Hoi dames,

Ik ben sinds kort nieuw, heb vorige week vrijdag een test vrijdag (20 juli) gedaan en was een licht streepje....., 2 dagen later zondag (22 juli) in de ochtend nog een gedaan! 

Een raad eens.... binnen een minuut had ik een duidelijke donkere streep :) 
Was verbaast en even in shock, dit is mijn eerste zwangerschap. Heb verloskundige gebeld en mag binnenkort me eerste echo maken. Zooooo spannend..... 
Het liefst wil ik het van de daken schreeuwen hihi, wacht nog even met het naar de buiten wereld te brengen. Mijn ouders en zussen weten het ... En nou Julie op dit forum.

Hi meiden,
@Fee, ik snap waarom je het nog even voor je houdt, vooral omdat jullie samen in hetzelfde bedrijf werken.
Ik heb me toch voorgenomen om maandag mijn werkgevers (heb twee baantjes) in te lichten. Na vandaag ben ik zo moe en het tillen is uitputtender dan normaal.
@Zonnestraaltje: Verder moet ik bij m'n werk staan; en na vandaag ook pijn in de onderrug!
Ik kom uit Gouda trouwens. 
Het is heerlijk afgekoeld en dus weer lekker slapen vanavond

Ik ben helaas nog aan het werk tot 03.00 uur vannacht. Ben zo moe en heb ook pijn in mijn rug. Word een lange avond. 
Als ik het vertel mag mijn werkgever mij niet meer 's nachts inplannen en daar gaan ze niet happy mee zijn. Het rooster is al gemaakt tot en met september. Ik hoop niet dat die van oktober ook al is gemaakt als ik het meld, dan kan ze er dan direct rekening mee houden. 
Ik ga gelijk gebruik maken van mijn rechten wat dat betreft, ik heb namelijk een hekel aan de late diensten. 

@Fee, Wow met nachtdiensten is het al helemaal zwaar... Ik had 08/20 vandaag wat ook bijna niet te doen was, maar ik lig nu wel lekker. 
Misschien uit nieuwsgierigheid vragen of het rooster al is gemaakt voor oktober? Dan kun je daar op anticiperen. Ze zullen er hoe dan ook rekening mee moeten houden. 

Ik kan gewoon zien of het rooster al is gemaakt, tot nu toe nog niet. Ik houd het in de gaten. 
Ik werk ook nog eens 10 uur per dag, dus zwaar is het zeker. Het is heel de dag staan en mensen aansturen. Ik ben manager bij het restaurant met de grote gele M. Zeker vroeg in de ochtend en in de avond ben ik de enige verantwoordelijke. Kan dus ook niet even gaan zitten en echt goed rusten. Als het druk word of er is een vraag, klacht oid dan moet ik gelijk gaan helpen. 
Hoop echt dat dit beter gaat worden als ik bekend maak dat ik zwanger ben. Zal wel echt op mijn strepen moeten gaan staan. 
Ook het rooster voor na mijn zwangerschap gaat nog leuk worden. Ik werk nu zeer onregelmatig maar dat gaat dan echt niet meer lukken. Aangezien mijn vriend dus ook onregelmatig werkt (hij heeft een hogere functie dus kan zijn eigen tijden enigszins bepalen) zal er bij mij toch regelmaat in moeten komen zodat wij oppas kunnen regelen. Met een onregelmatig rooster is dat niet te doen. 

Ik heb wel recht op een regelmatig rooster tijdens en 6 maanden na de zwangerschap dus dat kunnen ze sowieso niet weigeren. 
Daarna eigenlijk ook niet, aangezien sommige andere collega's wel een vast rooster hebben. Ze kunnen het mij dus niet maken om te weigeren. 
Maar ja. Dat is voor over een paar weken iets om mij druk over te maken. 

Terug
Bovenaan