Ik kan gewoon zien of het rooster al is gemaakt, tot nu toe nog niet. Ik houd het in de gaten.
Ik werk ook nog eens 10 uur per dag, dus zwaar is het zeker. Het is heel de dag staan en mensen aansturen. Ik ben manager bij het restaurant met de grote gele M. Zeker vroeg in de ochtend en in de avond ben ik de enige verantwoordelijke. Kan dus ook niet even gaan zitten en echt goed rusten. Als het druk word of er is een vraag, klacht oid dan moet ik gelijk gaan helpen.
Hoop echt dat dit beter gaat worden als ik bekend maak dat ik zwanger ben. Zal wel echt op mijn strepen moeten gaan staan.
Ook het rooster voor na mijn zwangerschap gaat nog leuk worden. Ik werk nu zeer onregelmatig maar dat gaat dan echt niet meer lukken. Aangezien mijn vriend dus ook onregelmatig werkt (hij heeft een hogere functie dus kan zijn eigen tijden enigszins bepalen) zal er bij mij toch regelmaat in moeten komen zodat wij oppas kunnen regelen. Met een onregelmatig rooster is dat niet te doen.
Ik heb wel recht op een regelmatig rooster tijdens en 6 maanden na de zwangerschap dus dat kunnen ze sowieso niet weigeren.
Daarna eigenlijk ook niet, aangezien sommige andere collega's wel een vast rooster hebben. Ze kunnen het mij dus niet maken om te weigeren.
Maar ja. Dat is voor over een paar weken iets om mij druk over te maken.