Uitgerekend maart 2019

Na dagelijks meegelezen te hebben, ben ik nu ook zover dat ik mee wil praten.
Ik ben vandaag 9+5 en ik heb dinsdag de termijnecho. Ik vind het super spannend aangezien ik eigenlijk geen kwaaltjes meer heb (behalve dat ik de hele dag door wil eten) en me nu helemaal niet zwanger voel.
Ik ben tot week 7 echt heel moe geweest en had last van mn buik, maar nu dus al een aantal weken niet meer. Hopelijk wordt het voor degene die nog erge last hebben ook snel beter!
@Gebruiker10082842 heel veel sterkte

Klopt ik heb een miskraam gehad, bedankt voor alle lieve reacties.
In het ziekenhuis nog gekeken maar geen hartslag wel zwanger, dus nu moet het op gang gaan komen, helaas niet zelf, we kwamen er vandaag achter bij de echo..
Maandag moet ik terug komen in het ziekenhuis!
Stk, wanneer heb jij een miskraam gehad?
Wij hadden sowieso nog tegen niemand iets gezegd, nu in dubio en jullie?

Och ? dat is helemaal zwaar! Ik heb eind januari een miskraam gehad met 6+5 en kwam vanzelf op gang destijds! Nu pas weer zwanger maar ben ook van baan gewisseld en had veel stress maar het kan snel gaan, geef het alleen wel eerst een plekje?
Ik had het toen wel aan veel verteld en was achteraf heel blij met alle steun en ik weet van een aantal die het niet hadden verteld dat het zwaar is geweest! Het is echt persoonlijk beide heeft een voor en nadeel. Of je het wel / niet verteld wel echt een aanrader om iemand te vinden om erover te praten want dat kan wel helpen!
Liefs,
X

@Gebruiker10082842 heel veel sterkte :(
@Yaj welkom bij de club. Ik heb a.s dinsdag ook mijn eerste echo. Dan precies 9 weken. 
Vandaag was het dan zo ver: voor het eerst ziek naar huis gegaan. Onwijs beroerd en misselijk op het werk, waardoor ik na twee uurtjes zoiets had van nee dit gaat hem niet worden. Nu lekker op bed en al iets bijgekomen. Soort van blij dat het zwangere gevoel steeds meer terug komt!

Ahw... veel sterkte.. ?

Hoeveel tests hebben jullie trouwens gedaan voor je jezelf overtuigd had? ? Ben vandaag 7 weken maar voelt nog steeds niet echt ?

Dankjewel friebell, ik heb maar 1 test gedaan en als ik nu test ben ik nog steeds zwanger en dat bij een miskraam wist niet dat het zo was..
Veel geluk jullie allemaal

Dankjewel friebell, ik heb maar 1 test gedaan en als ik nu test ben ik nog steeds zwanger en dat bij een miskraam wist niet dat het zo was.
Veel geluk jullie allemaal

Terug
Bovenaan