Uitgerekend maart 2019

Ik lees ook elke dag met plezier dit forum. Vandaag 8 weken. Vorige week erg beroerd geweest, is nu gelukkig minder maar dat maakt het dan ook gelijk wel spannend. Al hoeft het niks uit te maken dus ik wacht maar rustig af. Over 2 weken de termijnecho. Ik kan het ook nog steeds niet goed bevatten, denk pas als we het gaan vertellen en als we de echo zien. Komend weekend willen we het onze ouders gaan vertellen, zo benieuwd naar hun reacties!

Oh no @ Gebruiker10082842 ? wat vreselijk verdrietig!! Mijn vorige zwangerschap is ook in een miskraam geëindigd en het is echt zo ontzettend heftig! Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Als ik het goed begrijp is het nog niet natuurlijk op gang gekomen? Heel veel succes met de second opinion ?

Ik heb ook al een buikje trouwens maar een groot deel is van mezelf haha! Maar van de week echt mijn darmen gevoeld en steekt nu meer uit! 
Verder voel ik me ook nog goed, soms een beetje misselijk maar dit verdwijnt meteen als ik eet! vandaag 8 weken en ook over 2 weken de termijn echo ? wij gaan het dan ook vertellen!

Terug
Bovenaan