Uitgerekend maart 2019

Lientjee gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan je gevoel goed voorstellen heb hetzelfde. Weet het nu bijna twee weken maar het besef is er nog steeds niet echt. Ik probeer mij ook te beschermen voor een teleurstelling (miskraam). Dat hoor je zoveel bij een eerste zwangerschap.

Friebell jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een bijzonder verhaal zeg. Op de momenten dat je het niet verwacht... Geniet ervan!!

Zonnestraaltje en lientje, ja datzelfde heb ik  ook! En daarom duurt dag wachten ook veel te lang!
Heb verder nu weinig last van iets, alleen gespannen borsten en af en toe wat misselijk.. Maargoed als het zo blijft klap ik in mijn handen! 

Zonnestraaltje en lientje, ja datzelfde heb ik  ook! En daarom duurt dag wachten ook veel te lang!
Heb verder nu weinig last van iets, alleen gespannen borsten en af en toe wat misselijk.. Maargoed als het zo blijft klap ik in mijn handen! 

Ik lees iedere dag met een smile toch dit topic, echt leuk!
Ik ben nu 7 weken, morgen de eerste echo, super spannend. Nu heb ik weer iets, ..
Ik begin gewoon al een buik te krijgen! Is dit überhaupt mogelijk? Nu weet ik wel dat mijn baarmoeder heel erg naar voren zit.. zouden dit mijn darmen kunnen zijn? Of beeld ik me dit in? Mijn vriend en ik zijn zelfs al aan het denken om het nu aan ouders te vertellen omdat het inhouden van mijn buik niet prettig is.
#HELLUUP

Ik lees iedere dag met een smile toch dit topic, echt leuk!
Ik ben nu 7 weken, morgen de eerste echo, super spannend. Nu heb ik weer iets, ..
Ik begin gewoon al een buik te krijgen! Is dit überhaupt mogelijk? Nu weet ik wel dat mijn baarmoeder heel erg naar voren zit.. zouden dit mijn darmen kunnen zijn? Of beeld ik me dit in? Mijn vriend en ik zijn zelfs al aan het denken om het nu aan ouders te vertellen omdat het inhouden van mijn buik niet prettig is.
#HELLUUP

Buikje kan al heel goed hoor! Ligt inderdaad aan verschillende factoren. Ik heb zelf ook al echt een soort van opgezette buik. Maar dit kunnen inderdaad je darmen zijn of het kan lucht zijn. Je kindje is nu nog maar kilometers groot en zit echt nog een beetje achter je schaambot...

Wat een heftig verhaal Friebel, hoe bijzonder dat het nu dan ineens wel gelukt is! Ik heb me ook erg laten beïnvloeden door alles wat ik al gelezen had waardoor ik heel bang was voor de echo. Maar deze was helemaal goed en daardoor ben ik wel veel geruster nu.

Oh nee, wat een slecht nieuws. Heel veel sterkte! :(:) Je hoopt niet dat iemand ooit zo iets mee maakt, helemaal niet leuk...

Ik hoop niet dat het kindje kilometers groot is hoor. Dan word het wel heel zwaar, hahaha. 
Je baarmoeder zit als het goed is nog achter het schaambot, waarschijnlijk zijn het je darmen die plaats maken. Heb ik hier ook. Heb sowieso altijd al wel een buikje maar nu zitten mijn broeken ook gewoon niet meer lekker en strak. 
Ben echt heel erg misselijk vandaag. Als ik iets heb gegeten gaat het wel weer even maar al vrij snel weer misselijkheid. 
Morgen de intake. Ook al een beetje spannend. 

Terug
Bovenaan