Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij mij werd het ook pas echt bij het zien van het kloppende hartje. Ik had het geluk dat ik al met 6 weken een echo/intake had. Maar dat hangt zo te horen nogal van de praktijk af waar je heen gaat.
Hoi!
Op dit moment ben ik 6 weken zwanger en had maar 1 test gedaan die positief was. Soms geloof ik het nog niet helemaal, maar niet ongesteld, moe, huilen ??
Heb over 2 weken mijn eerste echo, ben zo benieuwd! Gevoelsmatig wordt het daarna pas echt... hoe voelt het bij andere dames die nog geen echo hebben gehad? Al wel heel echt of ook nog even afwachten tot de échte bevestiging?
Xx
Dankjewel Fiori, het rare voor mij is dat ik mij nog steeds heel erg zwanger voel (Maar ja er zit ook nog van alles, behalve geen kloppend hartje meer)ben blij dat ik maandag weer naar het ziekenhuis ga, ze moeten maar iets doen, vind het wel naar, wil er eigenlijk nu vanaf..
ik heb woensdag een kloppend hartje gezien en zelfs toen was het nog niet bevestigd maar dat komt omdat ik ook niet echt iets voel als alleen maar moe en afentoe wat misselijk maar ik geef het weer maar steends de schuld
ik heb woensdag weer een echo omdat ik eerst ici had gedaan bij een ander ziekenhuis en mag nu bij ons in de buurt dus mag een keer extra spieken kan al niet wachten
@Gebruiker10082842 wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte ? Heb ergens gelezen dat je na de miskraam extra vruchtbaar bent, dus ik hoop dat je snel weer een positieve test in je handen hebt!
Ik wil ook eerst de bevestiging hebben dat er een kloppend hartje is, hopelijk komt bij mij dan het besef ook. Vandaag heb ik hele dag gevoel van spierpijn in mijn onderbuik. Bijvoorbeeld als ik moet hoesten. Herkennen sommigen van jullie dit?
@zonnestraaaltje Precies! Het besef is er ergens ook wel maar toch, stukje zelfbescherming denk ik.. 1/10 zwangerschappen eindigt in een miskraam en dit is mijn eerste zwangerschap... Ik heb niet zo’n hoestgevoel, soms een krampje (vooral vorige week) maar dat schijnt erbij te horen
@Gebruiker10082842, wat ontzettend naar van je miskraam ? heel veel sterkte maandag in het ziekenhuis...
VeerVeer Ik heb ook het idee dat het zelfbescherming voor mij is. Is ook mijn eerste zwangerschap. Spannend allemaal he. Blijft bijzonder hoe ieder lichaam er op een andere manier op reageert.
Zonnestraaltje, wanneer heb jij je eerste echo? Ik moet m nog plannen maar ga proberen 17/8, heb dan ook intake bij de verloskundige.
Ik ben nog helemaal niet misselijk geweest overigens. Dat lees je (en zie je) dus overal! Maar ja, wat niet is kan nog komen... so far so good ?