Uitgerekend maart 2019

Ik merk dat echt m'n onder onderbuik dus onder/bij rand onderbroek dat t wat gezwollen is .staat wat spanning op. Verder m'n darmen natuurlijk s avonds druk waardoor ik een flinke opgezette buik heb. Herkent iemand dit ook? Had ook effe spierpijn in rug. Gewoon midden op. Dat is nu weer afgezwakt. Miss verkeerde houding gezeten. 

Fee super fijn voor jullie dat het nu dan eindelijk is gelukt..
Wij hadden het ook komend weekend willen vertellen aan onze ouders, broertjes en zusje.. vraagje stel dat jij een miskraam zou hebben zou je het ze dan alsnog vertellen alleen dan met het verdrietige nieuws.. Ik weet namelijk niet zo goed of ik het met iemand moet delen behalve mijn partner dan

Friebell hoe gaat het nu met jouw zus? En hoe ging die miskraam bij haar?? Voor jou veel plezier met de echo..
En Zonnestraaltje dankjewel.. Ben benieuwd of er voor maandag al iets gebeurd!

@ CWM ik heb in maart ern miskraam gehad daarom mocht ik eerder een echo mrt 6.3 weken daarna 2 weken later en nu 3 weken later nog een termijn echo

Sterkte @gebruiker10082842 :-(

Mmaria mag ik vragen hoe dat voor jou is geweest? Mits je erover wil praten? Ik merk zelf dat ik behoefte heb om erover te praten maar dat moet je willen hoor.. Ik kan er zelfs niet van slapen, ik ben klaar wakker en verdrietig!!

Bah, vanochtend voor het eerst echt misselijk wakker geworden.. Ben nu 5+6. Gelukkig een cracker en een half glas water verder nu, en het lijkt al wat te zakken :p

STK, hoe kwam jij erachter dat je een miskraam had? Bij de echo of omdat het op gang kwam??
Je zegt eind januari een miskraam en nu pas weer zwanger, dat is toch best wel snel of niet? Of bedoel je dat het nog sneller kan omdat jij je eerst richtte op je nieuwe baan en veel stress had??
Hoe heb jij het een plekje gegeven? Heb je tips?? Hoe heb jij het proces doorlopen?
Had jij het pas na je miskraam tegen mensen gezegd of al daarvoor dat je zwanger was?? Wat voor een steun heb jij gekregen? Ik lag vannacht wakker en heb toen het 1 en ander op papier gezet, ik wil het je wel laten lezen, daarin staat ook wat ik nodig heb aan steun, heb je misschien Messenger of iets dergelijks? Mits je dit allemaal wil hoor en zoveel vragen..en wat maakte het zwaar bij de mensen die niks hadden gezegd? Xxx

@gebruiker42: wat ontzettend verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Een hele dikke knuffel voor jou. Ik denk dat je vooral je hart moet volgen en doen wat voor jou goed voelt. Dat is echt per persoon verschillend. Iedereen gaat hier anders mee om. Ik heb zelf in februari een mk gehad met 8 weken. Bij de eerste echo was het mis: geen kloppend hartje. Een paar dagen later kwam het op gang. Ik vond het hartverscheurend. Maar achteraf heb ik veel steun gehad aan mijn familie, die ik echt net had verteld dat ik zwanger was. Praat erover met mensen waar je je veilig bij voelt. Ik ben er vrij open over geweest. Ik heb het zelfs aan mijn werkgevers verteld. Ik vond dat doodeng, want ik dacht dat ze er niks van zouden snappen (beiden man). Wat bleek: ze hadden het beiden zelf ook meegemaakt (althans hun vrouw). Niets dan begrip. Dus dat maakte het voor mij een stuk makkelijker om alles te verwerken en hier de tijd voor te nemen. Als je behoefte hebt om te praten, je mag me altijd even een berichtje sturen om in contact te komen. Liefs en sterkte

Terug
Bovenaan