Uitgerekend maart 2019

@gebruiker 42,
ik snap heel goed hoe je voelt, je moet het ook willen wanneer jij er klaar voor bent. Ik heb een miskraam in april gehad en ben nu maandag alweer 8 weken zwanger.  Ik heb er voor gekozen om 1 x na de mk ongesteld te worden en daarna weer te proberen. De 2 ronde was ook bij ons weer raak.  Ik was namelijk bang als ik langer ging wachten ik meer een beetje mezelf kwijt raakte door het verdriet en alle confrontatie om mij heen. (Veel zwangere). Dat heeft mij doen besluiten als je het echt zo graag wilt, gewoon er weer voor gaan. 
Veel sterkte en je weet dat het kan! Dat is een positief iets. En het is ook wel bijzonder dat je lichaam iets afstoot wat helemaal niet gezond had geweest ;)

@Epf & smpje heftig die misselijkheid! Ik heb het vandaag een beetje, zoveel staat me niet aan qua eten behalve zout zoals chips echt niet handig want probeer zo gezond mogelijk te eten! 
Hoop dat jullie je snel beter voelen en fijn dat je tweede echo ook goed was smpje ☺ wanneer mag je weer? Ik moet nog 11 dagen geduld ben zo benieuwd of het goed gaat en de kleine goed groeit?
@gebruiker 129 wat heftig dat je relatie voorbij is maar heel fijn dat je echo goed was?

Hey allemaal...??
wat waren jullie klachten met een Zwangerschap van 6 weken? Ik heb sinds gisteren alleen maar last van bruinverlies. Ik maak me dan de hele dag zo’n zorgen. Komt dit bekend voor bij jullie?

Hoi gebruiker 978.
ik hoop voor je dat het allemaal mee valt!
ik zelf heb het niet meegemaakt ben nu 8-3 
ik zal de verloskundige bellen voor de zekerheid en vragen om een echo hoop dat het niets ernstigs is

Het is zo verschillend voor iedereen wat de klachten zijn. De ene is heel misselijk, de ander helemaal niet bijvoorbeeld. Ik snap dat je je zorgen maakt! 
Ik ben nu 7 weken en ben moe, heb een zere rug en af en toe misselijk. 
Gister hadden wij de intake bij de verloskundige. Het enige risico wat uit de test kwam, is mijn werk. Maar daar was ik mij wel al van bewust. Ik wist alleen niet dat nachtdiensten invloed hebben op de groei van de baby. Na de echo zal ik dus echt direct aankaarten dat ik niet meer in de nacht wil werken. Maximaal tot 23.00 uur. De verloskundige zei ook dat ze dat heel verstandig vond. Straks wel nog even moed bij elkaar verzamelen want happy zullen ze er niet mee zijn. 

Herkent iemand dit?? Zojuist had ik even een flinke steek links onderin m'n buik. Duurde even paar seconden en toen zakte t af. Nog niet eerder gehad. Misschien even een gekke of snelle beweging gemaakt.. je schrikt er wel even van.

Krokusje:
heel herkenbaar, heb het ook af en toe als ik een snelle beweging maak. Geen idee hoe het komt, maar het zakt vaak wel weer snel.

Ik las dat als je ineens een snelle beweging maakt bijvoorbeeld. Op je zij draait in bed je baarmoeder sneller omvalt dan de banden kunnen bijhouden .en dan dat een steek kan geven. Beetje opletten dus. Niet zo'n fijn gevoel ..

Terug
Bovenaan