Uitgerekend maart 2019

@gebruiker42 ik ben het helemaal met pyjamadag eens! Echt je hart volgen, het is zo'n heftige gebeurtenis en het is voor iedereen anders maar het kan zeker helpen om het met mensen te delen. Ik begrijp dat je nu met heel veel vragen zit, je mag me een bericht sturen of als je je e-mail achterlaat dan stuur ik jou mijn email. Maar om alvast je vragen te beantwoorden..
1. Vanaf het begin voelde het niet goed en ik had bijna geen symptomen behalve krampen! Toen die op een dag heftiger werden en er bloedverlies kwam wist ik het wel zeker ? en dit is de volgende dag bevestigd met een echo. 
2. Ik had begrepen dat je vruchtbaarder bent na een miskraam en vond het daarom nog best lang duren maar achteraf is het idd niet heel lang geweest maar elke maand is te lang als je er klaar voor bent.
3. Een plekje geven kan niet zomaar dat heeft tijd nodig maar geprobeerd om zo positief mogelijk te zijn, dat lukte soms en soms niet! Kortom alles wat je doet is goed, als je maar je hart volgt. 
4. Wij hadden het al onze familie verteld en een paar vrienden voor de miskraam en daar heb ik onwijs veel steun aan gehad. Maar ik heb het ook mensen verteld pas na de miskraam en ook daar veel steun bij gehad. Het heeft echt een groot impact gehad bij mij en daardoor kon ik niet doen alsof er niks was gebeurd, het hielp dus om er open over te zijn. 

Hallo gebruiker 
Ja tuurlijk ik had er zelf toen ook heel veel behoefte aan en merkte dat ik het erg prettig vond om forums erover te lezen.
We kwamen er bij de eerste echo achter. Ik had verder totaal geen tekenen van een miskraam. Geen bloedverlies of jramoen gehad en voelde mij erg zwanger. Misselijk hormonen gierden door mijn lijf, eetbuien enz.
Het bleek met 5/6 weken al gestopt te zijn met groeien.

We waren beide verdrietig en na thuiskomt ben ik meteen naar mijn werk gegaan, alles gaat door. Afleiding was fijn.
Ik voelde mij heel erg leeg. Een zeepbel was geknapt en overal waar we over romantiseerden was ineens weg. Vond het erg saai. Geen weken meer aftellen, geen app bijlezen enz.

Ik kreeg pillen om de miskraam op gang te brengen en hebben ons die dag "opgesloten "in huis. De pijn was te doen qua krampen alleen op 5 min na niet toen viel ik bijna flauw overgeven en lag te kronkelen op de bank.
Bij de echo leek het schoon te zijn maar toch bleef ik zo nu en dan toch weer met  bloeden. Zelf weer gebeld  met ziekenhuis en kon snel langskomen. Uiteindelijk afspraak gemaakt om in mijn baarnoeder te kijken en helaas toch een rest gevonden. Deze hebben ze weggehaald. Hierna weer 3 weken gebloed. Al met al viel het me mee alleen de nasleep van de resr vond ik heel naar. Praten met je partnet helpt en raad ik jou ook aan. Wens je veel sterkte. Alles voelt  heel leeg maar je zit ook zomaar weer in je oude ritme. Ik had de miskraam in maart en ben nu weer 9 weken zwanger 

Hoi hoi, stk, dankjewel, hier mijn mailadres mirellaspan@hotmail.com
Zo Mmaria, dat klinkt echt heftig
Gelukkig kan ik erover praten met mijn partner maar hij moet ook gewoon werken en ik lig hier kotsmisselijk op de bank en dan weer in bed en dan sta ik weer boven de wc..
Fijn dat jij weer zo snel zwanger was.
Ik kan daar nog niet aan denken mijn partner wel, maar ik vind het egoïstisch, de 1 eruit de ander erin, zo denk ik er nu over en het is er nog niet eens uit, heb nog geen druppel bloed verloren

Heel begrijpelijk hoor. Al met al waren bij ons ook alweer 5 maanden voorbij voordat alles weer een beetje op de rit was in het lichaam en ik een normale cyclus had.toen konden wij het ook een beetje afsluiten.   Tijd heelt wonden...en dan is een  nieuwe kans weer heel spannend en geeft een positief gevoel.

Maar eerst mag je heel verdrietig zijn

Sterkte  

Hey ladies ??
Ik ben nu precies 8w3d zwanger, aaaaaah super spannend. Het was totaal niet gepland en mijn relatie is ook voorbij. Veel emoties, maar probeer me vooral te richten op liefde voelen voor mijn kindje. Maandag eerste echo gehad en het hartje gezien, voor maandag vond ik het allemaal nog zo onwerkelijk. Ziek ben ik gelukkig niet echt, alleen zoooo moe. Kan heel de dag slapen, als ik ga liggen. Spannende tijd tot de volgende echo op 21 augustus ? 

Gefeliciteerd gebruiker...129!
Wees maar flink blij dat je je goed voelt.
Hier sinds gister avond na me avondeten aan het spugen. Heel fijn en handig op de camping in een tent.
Al 5 keer gespuugd sinds gister avond. Voel me zo beroerd!
Hopelijk blijft mn appelsapje er zo in... en kan ik een poging doen de tent uit te komen...

@epf oh jeetje! Hier ook nu 1,5 week flink aan het spugen.  Ik voel me overdag zo ellendig en savonds top fit.... heb het liever niet of andersom als ik mocht kiezen :p.  Heb nu sinds gisteren nieuwe zetpillen, wordt er heel moe van maar niet misselijk en lege maag gevoel!
Het hoort er helaas allemaal bij.. maar het is voor een goed doel! 
Wij hadden afgelopen do een echo de 2e. Kleine hummel was weer paar mm gegroeit. Blijft spannend maar geef wel een goed gevoel! 

Terug
Bovenaan