Uitgerekend maart 2019

Ik heb ook wel een paar van die steken gehad idd. Ze zijn naar! Maar schijnt er bij te horen. 
Ik heb sinds gister avond op mijn werk ineens erg last van mijn rug. Straalt uit naar een bil en doordat ik daarna wat gespannen beweeg heb ik jullie ook pijn boven in mijn rug. Gelukkig ben ik nu twee dagen vrij. 

Pfoe....vandaag zo enorm moe! Verschrikkelijk moe in m'n spieren gewoon ook...blegh. morgenochtend weer baantjes zwemmen. Maar als ik er nu aan doen ben ik al moe....lekker op de bank liggen en tukje doen denk ik zometeen...?

Het is belangrijk dat je naar je lichaam luistert Krokusjes.

Hier sinds enkele dagen last van misslijkheid. Komt in de loop van de ochten opzetten. Heel erg vervelend. Daarnaast heb ik enorm gevoelige borsten. Mijn bh's zitten niet meer fijn en de sportbh zit te strak. Als ik op internet kijk vind ik alleen maar voedingsbh's en geen meegroei bh's. Jullie tips voor een winkel die ze wel heeft?

Hoi! 
Gelukkig valt de misselijkheid bij mij nog altijd mee, maar mijn emoties zijn all over the place! Zat vanochtend de nieuwe Linda te lezen, en moest gewoon huilen bij een heel zielig artikel, haha! Mijn vriend wist niet wat er gebeurde :p Voel mijn borsten ook, ze zijn echt gespannen... Vervelend dat je bh's niet meer lekker zitten Zonnestraaaltje, dat is bij mij gelukkig nog niet.
Zojuist is er bij mij iemand van Moeders voor Moeders langsgekomen. Doen jullie daar ook aan mee? 
Liefs!
Veer

Bij mij is gisteren iemand van moeders voor moeders langsgekomen. Door de zomerstop kan ik maar 3 weken meedoen, maar alle beetjes helpen :)
Nu lekker op de bank het gekregen Zwanger! tijdschrift aan het lezen. Ik was ook heel blij met het dekentje wat je van ze krijgt, mijn eerste cadeautje voor de kleine!

Ik luister ook wel naar m'n lichaam maar wil ook fit blijven.. 
Ik doe ook mee aan moeders voor moeders vanaf 23 augustus komen ze de flessen afgeven ivm de zomer dus later. Ik had me gelijk aangemeld toen k wist zwanger te zijn. Super leuk het wikkeldekentje. Lekker zacht ook.

Ik luister ook wel naar m'n lichaam maar wil ook fit blijven.. 
Ik doe ook mee aan moeders voor moeders vanaf 23 augustus komen ze de flessen afgeven ivm de zomer dus later. Ik had me gelijk aangemeld toen k wist zwanger te zijn. Super leuk het wikkeldekentje. Lekker zacht ook.

Terug
Bovenaan