Uitgerekend maart 2019

Wat een goed nieuws berichtjes allemaal!
Hier groei ik flink! Morgen 9 weken, pas al 2 broeken niet meer! Oepsie! Krijg er echt buikpijn van?
Wel leuk om te zien hoe snel dag gaat?
Nog 1,5e week op vakantie en daarna gelijk de termijn echo!

Broeken zitten mij ook echt al niet meer lekker. Ben pas 7w3d. Zijn vooral mijn darmen natuurlijk maar prettig is het niet. 
Mijn darmen doen sinds mijn 12e al raar. Er is toen een halve meter darm verwijderd door een aangeboren afwijking die opspeelde en sinds dien altijd problemen daarmee. Dus dat mijn darmen nu ook lekker raar doen is niet iets nieuws.
Ik heb trouwens ook een litteken verticaal van mijn schaambeen tot boven mijn navel lopen. Ben heel benieuwd hoe dat er tijdens en na de zwangerschap uit gaat zien.
Mijn borsten zijn ook echt niet grappig. Pas nog maar twee bh's. De rest is allemaal veel te strak. Wel leuk, had niet zulke grote borsten dus ik geniet maar even van die wat grotere memmen, haha. 

Wat fijn om hier de ervaringen mee te lezen. Ik vind het super spannend. Ivm vaka tie hebben we met 6+5wk een echo gehad en kloppend hartje gezien. Nu over ruim een week de tweede echo.
Ik heb helemaal nergens last van! Dat maakt me heel onrustig. Ouders al verteld en na de tweede echo ook vertellen aan mn vriendinnen.

Ik heb gisteren de termijnecho gehad, echt heel erg leuk om het verschil te zien met de echo van 4 weken terug. Nu is de kleine druk met bewegen van zn armpjes en beentjes, en dat met 4cm! De uitgerekende datum is 6 dagen naar voren bijgesteld, waardoor ik nu precies 11 weken ben.
Ik ben wel opgelucht dat het allemaal goed zit. Ik heb namelijk de laatste 4 weken eigenlijk geen kwaaltjes gehad. 

Wat een goed nieuws allemaal en fijn om te horen dat het zo goed gaat! Yaj wat leuk dat je al de termijnecho hebt gehad :)en dat je zover naar voren ben gezet!  Ik mag volgende week woensdag, nog 1 week geduld. Het stelt me wel gerust dat je geen kwaaltjes had in de laatste 4 weken, ik heb wisselende kwaaltjes maar vind ze allemaal erg meevallen tot nu toe en ze lijken een beetje af te zwakken. Blijft spannend dus. Mijn laatste echo was alweer 2,5 week geleden.Nog meer meiden met een termijnecho binnenkort? En wat leuk je crochet pagina Fee, staan echt leuke dingen tussen :) Kan me voorstellen dat het nu extra fijn is voor je zelf wat te mogen maken!  

Wie van jullie gaat de nipt test doen of heeft die al gedaan?
Ik moet namelijk een keuze maken of ik het wil, ja of nee. Maar ik weet het niet zo goed.
Waarom gaan jullie het wel of niet doen?

@StK ik mag maandag weer, maar dat is geen termijn echo en dan weer 2 x met 11 weken. Kan niet wachten :D

@sammmy  Wij hebben vandaag aangegeven dat we de NIPT gaan doen. Ik wil het graag weten als het niet goed is, niet pas bij 20 weken. Met 11 weken krijg ik de verwijzing. Dat is nog 2,5 week.

Wij doen ook de nipt, de 23e daar nog een extra afspraak voor zodat ze nog wat dingen kan uitleggen oid. 
Wij willen het graag weten omdat wij geen leven willen met een ernstig ziek kind. Het klinkt heel cru maar zo is het wel. En natuurlijk kan er bijvoorbeeld tijdens de bevalling ook iets gebeuren waardoor je een ziek/gehandicapt kind hebt. Maar als de keuze er is, willen wij daar graag zelf een keuze in maken. 
Nog precies een week, dan hebben wij de echo net gehad. Spannend!

Terug
Bovenaan