Uitgerekend maart 2019

Heel veel plezier en succes met de echo dames! 
Ik ga het na een echo zeker mijn baas vertellen. 
Je hebt dan recht op extra pauzes bijvoorbeeld. Misschien helpt dat je al wat? 
En waarschijnlijk krijg je dan ook wat meer begrip voor de situatie en krijg je daardoor wat meer rust in je hoofd.

Wat fijn al die echo's dames! Veel plezier en succes met de echo's @Veer veer en @kipiej en @klijn.
Ik ben al wel aan een zwangerschapsdagboek begonnen. Gewoon een mooi notitieboekje gekocht, dan kan ik zelf mijn eigen gang gaan. Met de vorige zwangerschap had ik zo'n invulboek, maar daardoor ging ik er toch minder door in schrijven. Doordat je zo'n vooraf ingevuld patroon hebt. En het blijft een beetje iedere week hetzelfde. Voor dat geld kan ik net zo goed een leuk notitieboek kopen had ik bedacht. Dus ik ben in week 5 begonnen met schrijven. Gewoon om mijn hart te luchten en alle details kwijt te kunnen. Natuurlijk kan ik er met mijn man over praten, maar hij is er toch echt veel nuchterder in. Al vind hij het ook allemaal spannend.

Wij hebben donderdag onze eerste echo, ben dan 8 + 4 dus wel heel spannend!
Mijn kwaaltjes worden nog niet minder maarja. 
Ik heb wel al een dagboek gekocht, direct nadat ik wist dat ik zwanger was.. Vond het wel erg eng om erin te beginnen maar mijn man gaf aan doe maar gewoon anders vergeet je dadelijk ook weer dingen! En ik moet zeggen ik ben er blij mee.
Iedereen die vandaag echo heeft, veel plezier! 

Hallo alle nieuwe moeders! Allereerst gefeliciteerd! Wij hebben vanuit dit forum een facebook groep voor de maart moeders. Wil je er ook bij, stuur even een mailtje naar aimeevdb@hotmail.com en dan zorg ik dat je wordt toegevoegd.

Hier de 9 weken echo gehad, helaas was er iets op te zien wat er niet hoort. Dus dikke stress hierzo.  Er werd een holte gezien bij/ tegen het ruggetje.  Dit kan nog wegtrekken, maar goed het is nu tot week 11+4 spannend. :(  Heel tegenstrijdig, maar verder was alles heel goed, groeide goed en ben gewoon 9 weken vandaag. Eerst 3/4 dagen terug gezet en nu lopen we zoals het zou moeten. 

1 echo nu volgende week extra bij de vk, die konden geen garantie gegeven of zij het dan kunnen zien of niet. Spannend dus. 

Hi! 
Ook ik mag me toevoegen aan dit forum! 
Volgens de berekeningen nu 8+2 weken zwanger van ons eerste kindje. 
Na 6 weken kwam ik erachter toen erg last van buikkrampen gehad en pijnlijke borsten. Nu helemaal nergens last van wat me heel onzeker maakt... hebben hier meer mensen last van? Twijfelde er zelfs aan weer een test te gaan doen. 
Pas met 10+4 eerste echo en intake!

Hi dames,Ook ik mag mij bij deze groep aanmelden. Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap!Vanmorgen een goede eerste echo gehad, ben precies 9 weken zwanger. Zo bijzonder en speciaal om dat hartje te zien kloppen, nu besef ik pas echt dat er een kleintje in mijn buik zit. Zo leuk!Maar ook zo spannend allemaal. Nu goed nadenken of ik een combinatietest of NIPT test wil laten uitvoeren. Neig naar de NIPT test. Ben heel benieuwd hoe jullie daar in staan en of jullie er al over nagedacht hebben of jullie prenatale screening overwegen? Ik vind het zo spannend allemaal, lijkt me zo zenuwslopen om op die uitslag te moeten wachten.... maargoed ik ben dan ook al snel een zenuwpees :)Overigens lijk ik al 20 weken zwanger, mijn buik is zo opgezet! Heb het idee dat mijn darmen flink aan het uitsteken zijn haha, het rommelt daar beneden iig goed. Alles moet een beetje zn plekje gaan vinden denk ik ;)liefs!!

@smpje wat heftig en schrikken voor jullie? 9 weken is nog vroeg en er kan nog van alles gebeuren dus ik ga heel hard voor je duimen in de tussentijd dat het de volgende keer niet te zien is?
Hier beginnen de zenuwen ook te komen, nog 2 nachten tot de echo!
Welkom alle nieuwe dames en gefeliciteerd! Ik wacht nog even met Facebook ook tot iedereen het weet voor het geval er een bekende tussenzit?
@anoukv ik heb ook bijna nergens last van en heel wisselend het schijnt ook te kunnen dus gewoon goede hoop houden het kan ook misgaan met volop symptomen en een knaltest, helaas is het echt een kwestie van afwachten.
@Annasofia bij de intake vroeg ik of mensen nog voor de combinatie test kiezen en ze zei dat het bijna nooit meer voorkomt dus misschien helpt dat. De nipt is veel betrouwbaarder dus ik zou ook die kiezen, wij gaan ook de nipt doen! Blijft wel heel spannend idd maar beter nu erachter komen dan later! 

Terug
Bovenaan