Uitgerekend maart 2019

@Gebruiker...2947 ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. Pas als je hevige bloeding hebt is er iets om.aan de bel te trekken. Dit is oud bloed. Dus kan zijn dat er een vaatje gesprongen is een tijdje terug en dat je daar nu wat van ziet. Bij twijfel kan je altijd je verloskundige bellen. Maar ik dat denk dat het wel goed zit hoor :)

Leuk om weer te lezen hoever iedereen nu is en dat jullie het ook zo spannend vinden de komende echo! Ook wij hebben woensdag de termijnecho, nu 9+2. Ben zo benieuwd. Mijn ouders weten het sindskort en mijn schoonouders vertellen we het morgen. 
Ook ik merk dat mijn broeken strakker zitten, met name aan het eind van de dag! Zodra het kan doe ik mn knoop open:) misselijkheid gaat gelukkig iets beter maar veel etenswaren staan me tegen. 
Duimen op allemaal goede echos! 

Ow jee, vannacht voor het eerst m’n bed uit gestrompeld om beneden even een banaan te gaan zitten kanen.. ? ( iemand ook al nachtelijke kwaaltjes? )  Naast de vele wc bezoekjes en sinds afgelopen dagen enorme vermoeidheid gaat het eigenlijk veder wel prima. ?
Vorige week merkte ik ineens zo’n verschil in kleding dat ik nu ook begin te twijfelen of ik al voor een nieuwe broek ga kijken. Staand zit Mn broek prima, maar zitten is echt een drama. ?

Hiero morgen ochtend de 9 weken echo! Ik ben best gespannen ?. 
Verder nu weer een week zonder medicijnen, kom de dagen redelijk door. Wat mindere en wat goede dagen. Maar daar kan ik wel mee leven.  Vooral bij “hoge” inspanning ( lees, ik loop te snel van de trap) ga ik kokhalzen. Dit zo ongeveer de hele dag haha. Dus ik moet alles staps gewijs doen. Rustig blijven ademen.  
Ik moet nu ook al opzoek naar andere broeken maar vind nog zo snel. Terwijl mijn broeken echt rot zitten! Vooral zoals gebruiker97 zegt.. met zitten ?

vraagje... vanaf wanneer gaan jullie het dagboek invullen?? Ik durf nog niet ?

Hoe gaat het bij iedereen? Bij mij wisselt het nog wel de meeste kwaaltjes zijn weg maar heb sinds dit weekend ontzettend last van mijn darmen! Hebben nog meer meiden hier last van? Echt veel krampen gehad en mijn broeken zitten ook heel strak maar vooral in de avond, 's Ochtends gaat het nog wel! 
Wie hebben er allemaal echo's deze week en welke? Ik heb woensdag mijn tweede echo met 9+6 zoooo spannend! 

Poe dat klinkt ook heftig @ smpje maar gelukkig heb je geen medicijnen meer nodig. 
Ik heb nog geen dagboek gekocht, kreeg een paar bij de intake en vul die wel al in maar denk dat als alles goed is woensdag dat ik dan zelf één ga kopen? maar hou wel wat aantekeningen bij in de tussentijd.

@StK: ik heb vorige week een afspraak gemaakt voor een echo ( nadat er wat communicatie langs elkaar heen ging ). Pas over 2 weken ben ik aan de beurt, ik ben dan al 10+3... voelt voor mij een beetje laat voor een eerste echo?? Of stel ik mezelf nu aan? ?

Terug
Bovenaan