Uitgerekend maart 2019

@smpje: wat heftig! Nog nooit van gehoord. Ik hoop zo voor je dat het loos alarm is! Maar ik kan me voorstellen dat je volledig in de stress schiet. Zet’m op meis. 

@smpje. We hopen allemaal dat t vals alarm is en allemaal in orde. Hoop dat t rechttrekt. Sterkte.

ik heb vanmiddag eerste echo gehad. Nav laatste menstruatie zou ik nu 7+3 moeten zijn maar qua groei op de echo pas 6+1. Dit was even schrikken. Wel al kloppend hartje te zien ? nu volgende week dinsdag weer. Dan zou ik 7+2 moeten zijn. Als de groei goed gaat dan pas word het hele traject on de extra controles etc gestart. Grrrr nog een weekje in spanning dus. 

Heb vandaag onze eerste echo gehad. Hebben een mooi kloppend hartje gezien. ? Ben 5 dagen terug gezet. Maar volgende echo zal de uitkomst weer anders zijn. Ik heb ook vanaf vandaag 7 weken terug geen eisprong gehad dus dat kan dan sowieso niet. Over 2 weken mn intake en over 3 weken 2e echo. Spannend weer. 

Thanks voor jullie lieve reacties, wij hopen ook dat het niets voorsteld en gewoon wegtrekt.  Het verziekte alleen alles zo erg. 20 min lang vol positieve dingen het is allemaal zo goed en dan bam... en dan ook geen duidelijkheid krijgen wat het mogelijk kan zijn.  De verloskundige denkt mogelijk een cyste en die komen en gaan. (Meestal) 
heb nu flinke hoofdpijn en lig lekker op bed. Het kleine wurmpie maakt wel goed ziek en alles en dan in eens dit ?   Worden spannende weken :)

@smpje oh maar dat is dan los van de baby toch? Hoop dat het de volgende keer weg is! Bij mij zagen ze ook iets met de eerste echo maar meestal trekt het vanzelf weg zeiden ze en het wordt vaak veroorzaakt door de hormonen! Hoop het zo voor je, beterschap alvast met je hoofdpijn!
@krokusjes wat fijn dat alles goed was? begrijp alleen niet wat je bedoelt met je eisprong?
@Kippiej dat is fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien en de dagen kunnen echt afwijken helemaal als je je ovulatie niet bij hield! Met de berekening van mijn laatste menstruatie zou ik ook een week verder moeten zijn maar heb alles bijgehouden en pas op dat 21 mijn eisprong gehad! Dus het zit vast goed?

Ik ben ook heel benieuwd hoe lang de termijn is die er uitkomt morgen met de echo. Ik gebruikte ovulatietesten dus weet wanneer mijn eisprong is geweest. Ik ben benieuwd of het overeenkomt met wat ik zelf heb uitgerekend.
Morgen is het eindelijk zo ver. Spannend hoor!

Hi dames, 
Ik meld me hier ook aan, ben vandaag (volgens berekeningen) 7+3. Wij hebben maandag de eerste echo gepland staan? Zo super spannend!
Heb me vandaag voor 't eerst ziekgemeld op m'n werk, ik voel me zo moe en energieloos.. Ik heb lichamelijk wel redelijk zwaar werk, ik sta en loop de hele dag en moet best veel met (zware) dozen sjouwen. Gisteren na het werk was ik kapot en heb sindsdien lage rugpijn en pijn rechts onder in m'n buik in de richting van m'n lies.. Is die plek herkenbaar voor iemand? 
Voor nu doe ik even lekker rustig aan, wil niet dat er iets misgaat met ons ukkie. En moet toch wel goed naar m'n lichaam luisteren nu. 
Leuk om te lezen dat veel van jullie al een echo hebben gehad, bij mij beginnen de zenuwen nu toch ook wel te komen heb er zoveel zin in! Hebben al 3 weken mogen wachten vanaf toen ik de afspraak heb gemaakt.
Groetjes Lily

Hoi allemaal!
Wat ontzettend leuk dat er een forum bestaat en binnen de categorie met onze gezamenlijke uitgerekende datum!
Ik zal mezelf even voorstellen... Ik ben Edris, 34 jaar en 14 juli had ik een positieve uitslag!  Het was heel spannend, onze eerste zwangerschap, en nooit verwacht dat het meteen de eerste keer zou lukken! 14 juni was de eerste dag van mn laatste ongesteldheid, dus volgens mij ben ik dan halverwege maart 2019 uitgetekend.
Mijn situatie is wat anders dan de vele verhalen die ik lees... Ik ben namelijk van juni t/m augustus op reis in Azië. Zodra de test positief was, heb ik de huisarts gebeld ivm alle enge dingen die je kunt oplopen hier, als ik terugkom in Nederland wil ik me wel op wat zaken laten testen... Maar eerst de dag na terugkomst onze eerste (en meteen de) termijnecho bij de verloskundige!  Heel veel zin in... Ondertussen veel veilige DEET aan het smeren om niet geprikt te kunnen worden door muggen... En extra zwangerschapsvitaminen en foliumzuur van de apotheekjes hier aan het innemen elke ochtend. 
Mijn partner en ik hebben besloten iedereen na de eerste echo het nieuws pas te vertellen... Dus ik heb nu alleen hem om alles mee te delen... En vind het dus extra fijn dat ik dit forum ontdekt heb! Wel volop aan het bedenken samen hoe we het gaan delen :)
Enerzijds voel ik me superblij, anderzijds vind ik t ook heel erg spannend... Ik vraag me af of ik pas gerustgesteld ben als ik zeker weet van de huisarts dat ik niks ernstigs voor de kleine heb (gehad) op reis.
Qua kwaaltjes herken ik veel van wat jullie zeggen, maar het valt me over het algemeen erg mee! Wat misselijkheid die met iets kleins eten wegtrekt, groeiende en erg gevoelige borsten en opgeblazen buik... Mn partner heeft steeds het idee dat hij iets ziet al haha, en wrijft al af en toe liefkozend over mn buik... Zo lief.  
Fingers crossed op een goede echo 24 augustus ... En op geen enge dingen uit testjes! 
Lieve groetjes, 
Edris

Terug
Bovenaan