Hoi allemaal!
Wat ontzettend leuk dat er een forum bestaat en binnen de categorie met onze gezamenlijke uitgerekende datum!
Ik zal mezelf even voorstellen... Ik ben Edris, 34 jaar en 14 juli had ik een positieve uitslag! Het was heel spannend, onze eerste zwangerschap, en nooit verwacht dat het meteen de eerste keer zou lukken! 14 juni was de eerste dag van mn laatste ongesteldheid, dus volgens mij ben ik dan halverwege maart 2019 uitgetekend.
Mijn situatie is wat anders dan de vele verhalen die ik lees... Ik ben namelijk van juni t/m augustus op reis in Azië. Zodra de test positief was, heb ik de huisarts gebeld ivm alle enge dingen die je kunt oplopen hier, als ik terugkom in Nederland wil ik me wel op wat zaken laten testen... Maar eerst de dag na terugkomst onze eerste (en meteen de) termijnecho bij de verloskundige! Heel veel zin in... Ondertussen veel veilige DEET aan het smeren om niet geprikt te kunnen worden door muggen... En extra zwangerschapsvitaminen en foliumzuur van de apotheekjes hier aan het innemen elke ochtend.
Mijn partner en ik hebben besloten iedereen na de eerste echo het nieuws pas te vertellen... Dus ik heb nu alleen hem om alles mee te delen... En vind het dus extra fijn dat ik dit forum ontdekt heb! Wel volop aan het bedenken samen hoe we het gaan delen

Enerzijds voel ik me superblij, anderzijds vind ik t ook heel erg spannend... Ik vraag me af of ik pas gerustgesteld ben als ik zeker weet van de huisarts dat ik niks ernstigs voor de kleine heb (gehad) op reis.
Qua kwaaltjes herken ik veel van wat jullie zeggen, maar het valt me over het algemeen erg mee! Wat misselijkheid die met iets kleins eten wegtrekt, groeiende en erg gevoelige borsten en opgeblazen buik... Mn partner heeft steeds het idee dat hij iets ziet al haha, en wrijft al af en toe liefkozend over mn buik... Zo lief.
Fingers crossed op een goede echo 24 augustus ... En op geen enge dingen uit testjes!
Lieve groetjes,
Edris