Uitgerekend maart 2019

Afgelopen maandag onze eerste echo gehad en nu wachten tot 3 september op de volgende echo . Blegh weer wachten haha...niet leuk..t liefst zie je de kleine zo vaak mogelijk ?. Daarna gaan wij t wel vertellen aan onze familie.? Ik moet me nu al regelmatig nergens onderuit kletsen hahah en dat wordt wel steeds lastiger want ze kijken je soms zo raar aan van huh wat zeg je nu dan? Hshaha?? lastig is dat. Elke keer nieuwe smoed verzinnen als je er niet kan zijn of iets niet mag doen. 
Ik ga straks een leuk boek voor mezelf halen waar ik tijdens m'n zwangerschap in kan lezen. Lekker veel info op doen enzo ?

@Patric: wat fijn dat de echo goed is! Mooi he om je kleine spruit voor het eerst te zien. Gelukkig klopt het hartje mooi. Ik ben gewoon benieuwd, maar hoe konden ze exact zien in welke eileider de bevruchting had plaatsgevonden?
@garflodie: Welkom! Lijkt me best pittig om er op reis achter te mogen komen dat je zwanger bent. Succes en een hele fijne reis! Waar in Azie zit je?
@Mamacc: ook welkom en een fijne zwangerschap toegewenst!
@Krokusjes: wachten duurt lang he! Je wacht ook wel lang met vertellen als ik het zo lees? Na de termijnecho?
Wij hebben het onze familie ook nog niet verteld. Ze waren op vakantie, dus dat maakte het wel even wat makkelijker. Maar als mijn moeder volgende week langskomt ga ik het denk ik wel aan haar vertellen. As vrijdag heb ik de intake, en 28 augustus de termijn echo. Kan niet wachten.

Wij hebben vandaag een mooi kloppend hartje gezien en ik loop precies volgens mijn eigen berekening, dat vind ik ook wel super fijn moet ik zeggen. 
Gelijk maar even de stad ingedoken om het te vieren en wat kleertjes gekocht. Ook voor mijzelf twee broeken gekocht, kan ik tenminste weer fijn zitten zonder dat er iets in mijn buik prikt. 
Ben ook maar gelijk langs mijn werk gegaan om het mijn bazin te vertellen en die reageerde super positief dus ook dat is een opluchting. 
Vanavond aan mijn ouders vertellen en daarna vertellen we het de rest gewoon als het uit komt. Ik hou niet zo van liegen, ook geen leugentje om eigen bestwil. Als het nog fout gaat is het ook alleen maar fijn om er dan begrip voor te krijgen. 

Wij hebben het ook al met 7 weken onze naasten verteld en moet zeggen vind het ook wel prettig omdat de 9 weken echo iets afwijkend gezien is je dit ook kon delen. Dan weet je toch dat ze er voor je zijn dan de spanning in je eentje te moeten verdragen. 
Ik wilde ook nieuwe broeken halen, maar ik wacht nu toch nog even tot ik wat positiefs hoor. Hopelijk volgende week.. als ik het vol hou want mijn broeken zitten echt rot haha.

?ohhh zo lang in spanning gezeten maar vandaag eindelijk onze kleine weer gezien en zelfs het hartje geluisterd en hij/zij was echt al veel aan het bewegen ?nu op 10 weken gezet dus klopt ook met de vorige keer, 2 dagen vooruit! Wat fijn om te horen dat er nog meer goede echo's waren!
@Fee wij gaan het nu ook langzaam meer mensen vertellen maar wachten met grote aankondigingen tot na de nipt uitslag! Mijn ouders wisten het al maar vnv mijn schoonouders en de broers en zussen? vorige keer wisten ze het gelijk maar toen is het helaas misgegaan dus dit keer extra fijn dat we nu een echo en filmpjes hebben?
@smpje vind het zo rot dat je zo lang in spanning moet zitten?hoop dat je snel langs mag en uitsluitsel krijgt en dat het niks is want hoorde vandaag ook dat ze idd nu nog niet naar de rug kijken om iets vast te stellen dat het te vroeg is! 

@Pyamadag ja idd.. dan gaan we t vertellen. Nu nog een beetje te vroeg vinden we. Even nog een echo afwachten en dan aan familie vertellen. Ik lees dat jij 28augustus al de termijn echo hebt. Wij hebben 27 augustus de intake.  Hopelijk kunnen ze dan gelijk prikken voor de Nipt die we laten doen. Kan je zo in een keer door. Ik denk tussendoor maar veel lezen en op pad gaan om de tijd sneller te laten gaan haha.

Oh en ik heb sinds kort geen trek/zin in normaal avond eten. Ik wordt wild van sushi (zijn genoeg dingen die je wel nog mag hebben) en de mac hahah?? best erg haha. Nu rode kool schotel..nou daar heb ik echt geen zin in..maar toch maar beetje eten haha.
Iemand dit ook?

Terug
Bovenaan