Uitgerekend maart 2019

@pyjamadag ze zag dit doordat er nog een cyste ofso zat. Ook was mn eierstok erg duidelijk te zien op de echo en mn rechter zat verstopt onder mn darmen. 

@stk wat fijn!! En wat lijkt me leuk om dat te zien zeg!  Wij hebben volgende week ook met 10+3 een echo dus hoop dat ons wurmpje ook zich zelf van zijn beste kant laat zien haha. 
Ja het was niet dat ze er naar keek, maar het viel haar erg op. Dat daar dus de hele tijd iets zat.  We wachten het af, meer kunnen we niet doen :)
@krokusje haha zo herkenbaar. Ik eet al 3 weken bijna niets.  Vet werkt het beste mja elke dag mac of patat... ?. Eet nu al 3 avonden een boterham met gebakken ei 

@smpje en krokusjes ik ben jaloers op jullie. Ik heb juist de hele dag door honger en kan alles eten, maar het vult allemaal niet...probeer het wel zoveel mogelijk op groente en fruit te houden maar dat verveelt toch ook wel.

Overdag heb ik ook wel aardig trek. Ik eet dan m'n brood en tussendoortjes zoals granen biscuits en eventueel cup al soup of vla, of soya met granola. Maar soms ook wel snoep tussendoor haha. Maar niet constant ofzo.. ik probeer wel vroeg m'n eerste boterham te eten.. dat helpt wel. Maar dan eenmaal rond avond eten...totaal geen trek.. blegh.. denk ook maar morgen een gebakken eitje op brood doen.. klinkt lekker er in de oren dan een groente schotel?? en mega gevoelige tepels zijn ook erg fijn zeg ..not haha... Plus lekker genoeg puistjes in m'n gezicht. Gelukkig niet alles duidelijk zichtbaar ik weet waar t allemaal zit dus zie ze. Maar heb wel steeds terugkerende grote puisten bij m'n kind?

Ik heb een beetje bruinverlies gehad. Meteen lichte paniek want zo begon mijn miskraam ook. Ik word hier echt zo onzeker van. Ik weet dat ik er niks aan kan doen, maar ik maak me nu zo veel zorgen. Ik wil dit kindje zo graag! En ben zo bang dat ik deze ook ga verliezen. Ik probeer echt positief en nuchter te blijven maar vanavond lukt het niet. Moe moe moe. Vrijdagochtend heb ik al een intake bij de vlos staan, dus even met haar overleggen.

Oh wat spannend, Pyjama. Snap dat je je ongerust maakt. Hopelijk zit het gewoon nog goed. Bruinverlies hoeft inderdaad niets te betekenen. 
Hier gister aan mijn ouders verteld en ze waren zo blij! Zowel mijn moeder als mijn vader werden emotioneel. Zo lief! 
Inmiddels weet de halve straat het, mijn moeder kon haar mond niet houden. Had ook niet anders verwacht haha.

@krokusje nou is toch nog best wat haha. Ik eet s ochtends bakje vla overdag druiven en volkoren koekjes en als ik mazzel heb krijg ik 2 boterhammen weg. Savonds is het een boterham met ei. ( ga vanavond rijst proberen)  en dat is het eigenlijk. Ja wat tomaatjes en komkommertjes maar meer niet.  Snoep moet ik al helemaal niet aan denken haha. Oh ik drink dan wel siroop, dat houd me op de been tijdens de metro ritjes. 
@pyjama ik ken het gevoel, ik ben nu 9 + 3 en heb 2 x gehad wat jij nu aangeeft. 
Het schijnt normaal te zijn, ik heb ook een mk gehad dus snap je paniek enorm! 
Maar het is nu zo goed doorbloed dat je dit al kan krijgen van een onschuldige niesbui. 
@fee mooie reactie!! Mijn ouders waren ook blij maar nu ook stuk voorzichtiger. Heb gezegd dat ze echt nog even stil moeten zijn als we zeker weten er van zijn dat het rare plekje weg is. Dus als het goed is is het nog niet door de straten geroepen ?

Help! Er is net een klein stukje van mijn tand afgebroken. Ik moet de tandarts nog bellen hoor, maar weten jullie of ik nu ook verdoving mag? Anders blijf ik er liever mee rondlopen ?

Terug
Bovenaan