Uitgerekend maart 2019

Help! Er is net een klein stukje van mijn tand afgebroken. Ik moet de tandarts nog bellen hoor, maar weten jullie of ik nu ook verdoving mag? Anders blijf ik er liever mee rondlopen ?

Ik vind het niet zo erg dat ze het verteld. Anders had ze het ook niet gezegd. Vind het vooral heel erg leuk dat ze er zo blij mee is. Vanochtend kreeg ik ook weer een appje dat ze zo blij zijn! 
Maar snap dat het in jou situatie wat anders ligt. Ik ga heel hard duimen dat het bij de volgende echo gewoon goed is allemaal.
Volgens mij mag je geen verdoving als je zwanger bent. Misschien wel een speciale. Bij ons in de wachtkamer hangt een memo dat je het ten alle tijde moet vertellen als je zwanger bent of zwanger denkt te zijn. Kan mij dus voorstellen dat het wel kwaad kan. Gewoon aangeven bij de tandarts en dan komt het vast goed. Wel vervelend zeg!

@smpje wat schrikken zeg op je echo! Hopelijk tikt de tijd snel door tot de volgende echo!
Wij hadden vanmorgen de termijn echo. Het zag er allemaal weer goed uit! De kleine beweegt al veel zeg!?
ben 10.3. We zijn het nu aan iedereen aan het vertellen! Echt leuk!

@Pyamadag: dankje ! Vooral heel blij... de schrik kwam later pas toen ik er meer over ging lezen waar je op moet letten en wat allemaal extra niet mag op reis... Maar ik probeer zoveel mogelijk als ik kan! We zijn nu net terug in Thailand, na vorige week Laos... Aan het einde van onze reis! Kijk er inmiddels ook wel erg naar uit om weer thuis te zijn :) En de echo de 24e!
Veel plezier de 28e :) 

Hi allemaal, 
Ik ben vandaag 7 weken en 6 dagen zwanger van mijn eerste kindje. Mijn vriend heeft al 2 kinderen en wilde perse geen samengesteld gezin. Zijn kinderen zijn met IVF ter wereld gekomen omdat hij verminderd vruchtbaar is. Zelf zat ik in een traject met medicijnen om mijn vleesbomen te verkleinen en daardoor geen ovulaties. Na 2 maanden in mijn stopperiode gevoelige borsten en extreem moe. Test gedaan. De tekst zwanger kwam bijna direct in beeld. Ik ben ontzettend blij, mijn vriend moet nog een beetje wennen. Omdat ik geen idee had hoe ver ik was al een vroege echo gehad. 27e de termijn echo. Gisteren lichtroze vochtverlies. Lastig om je geen zorgen te maken. Super spannend allemaal. 

Hallo allemaal,

Ik ben nu 10 weken zwanger van de 2e.
We hebben al een zoon van net 2.
Hele zwangerschap is erg spannend ivm ik vaak oud bloed verlies heb, naast de vruchtzak zit een hematoom van 2 a 3 cm met oud bloed,dit kan geen kwaad. Maar iedere keer schrik ik toch als ik naar de wc ben geweest! 
Met de kleine is alles goed, groeit goed.
Volgende week de termijn echo.

@Pyamadag, wat schrikken zeg dat je bloedverlies hebt gehad. Hoe is het vanmorgen bij de VK gegaan? Hopelijk is alles goed met de kleine uk!
liefs

Terug
Bovenaan