Uitgerekend maart 2019

Hebben jullie dit ook of kent iemand dit??

Heb sinds even vanavond steken bij m'n schaambot. Aan de zijkant. Met een bepaalde beweging kan t soms erger worden. Het zakt ook wel weer weg. Ik heb de VK gemaild omdat ik me een beetje zorgen maak..
Geen idee wat dit is. Of dit gewoon iets is wat erbij hoort of niet.

@krokusjes. Volgens mij hoort het erbij, het groeit en dag gaat rekken natuurlijk. Heb het ook hoor, bij te snel op staan of draaien in bed dan schrik ik er wel eens wakker van.  Soms paar uur zeur gevoel en dan gaat weer even weg.

Volgens mij is dat gewoon bandenpijn!
Ik had t laatst ook, te veel gedaan te veel zwaar getilt en toen in de auto met een te strakke broek en autogordel in 1 houding continu die pijn..
Ik had ff gegoogled en het leek mij verdacht veel op bandenpijn’

Heb contact gehad met VK. Die heeft idd aan banden pijn. Heb een paracetamol genomen voor de nacht. Gelukkig begint die pijnstilling te werken. Het is idd een pijnlijk en erg vervelend gevoel waarmee je jezelf in de weg gaat zitten. Althans ik wel. Mijn gewone broeken zitten ook niet meer fijn. Vooral met het zitten ja en in de auto in de gordel. Niet fijn. K ga toch binnenkort wat comfortabels aanschaffen ?

Sinds gisteravond zo'n zeurderig gevoel in mijn onderbuik, zo'n ongesteldheid achtig gevoel. Is dit gewoon mijn baarmoeder wat aan het groeien is of moet ik mij zorgen maken? Ik ben bijna 10 weken zwanger ;)

Ooh goed dat je het nagevraagd hebt! Geen zorgen dus!
Ik ben vandaag 10.5 en draag al positie broeken. Mn shirts pas ik wel.
Broeken kreeg ik echt buikpijn van! Wat een verademing! Zo fijn die broeken! De band bij me buik is iets te ruim nog, maar door het elastiek en omdat ie lager zit is het zoooo veel beter!

Hier met 9 weken ook al andere broeken aan, wat een verademing. Misschien wat vroeg, maar mijn eigen broeken zaten echt niet lekker meer. 
Hier ook regelmatig een zeurderig gevoel in mijn buik, zolang het geen erge krampen zijn die heel erg pijn doen en geen bloedverlies hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. 
Ik heb wel mijn urine laten checken op blaasontsteking, heb ik dat in iedergeval uitgesloten. Daar kan je ook een zeurderig gevoel van krijgen.

Dat gevoel heeft al weer plaats gemaakt voor de misselijkheid. Blegh.
Heb net een kuur gehad voor blaasontsteking, dus dat zal het wel niet zijn :).
Mijn broeken zitten ook niet meer lekker, gelukkig heb ik de wereld aan jurken 

Terug
Bovenaan