Uitgerekend Maart 2020

Hoi allemaal!
Erg spannend allemaal he!!! Ik ben 4 maart uitgerekend.. nog niet zo ver dus maar extra spannend omdat het vorige keer misging bij 6 weken.. dus eerst een echo zien voordat ik echt kan gaan genieten ervan! 
Het is voor ons ons 2e kindje, onze dochter is nu 4 jaar! Moeilijk om het nog niet tegen haar te vertellen! 
19 juli mogen we voor de eerste echo... afwachten dus!
geniet ervan allemaal!! Hopelijk zonder al te veel kwaaltjes :)

Die eerste echo is toch een beetje de eerste mijlpaal! Ik kijk daar echt naar uit. 
Daarnet is een vrouw van moeders voor moeders langs geweest. Ik ga daar aan mee doen. Het kost je niks en je kunt er anderen mee helpen, dus waarom niet? ? Ik moest een test doen en die vrouw zei: waarschijnlijk zal je nog maar een heel licht streepje hebben maar dat is normaal. Nouuu ik had gewoon een hele duidelijke streep hoor ? kreeg zelfs een wikkeldoek. Dat is m'n eerste 'cadeautje' haha!

Dag lieve (toekomstige) mama’s, 
Wij verwachten rond 4 maart ons tweede kindje. Hopelijk gaat het deze keer allemaal goed. We hebben in september een miskraam gehad en in april hebben wij na 20 weken de zwangerschap moeten afbreken vanwege een zeer ernstige chromosoomafwijking. Onze mooie dochter is levenloos geboren.
We zijn erg geschrokken dat het zo snel weer ‘raak’ was. Het is absoluut geen ongelukje en zeer gewenst. We hebben meer liefde te geven dan ooit te voren. 
Het is nu wel heel spannend. Ik kan er niet van genieten en eigenlijk ook nog niet blij zijn. Hopelijk komt dit moment tijdens de zwangerschap nog een keer. We hebben gister al kennisgemaakt met de nieuwe verloskundige. 23 juli mogen we voor de eerste echo en die week erop worden we bij de gynaecoloog verwacht. 
Sorry van mijn lange (en misschien verontrustende) verhaal. Geniet van de wondertjes in jullie buik.
liefs x

Gefeliciteerd allemaal! ♥️
@Roon X
Wat ontzettend fijn dat jullie weer een wonder verwachten!
Ik herken je gevoel, ik ben in nov’17 na 20 weken, bevallen van onze dochter. Ze zou niet levensvatbaar zijn, vanwege grote hoeveelheden vocht achter haar longen en op andere plaatsen. Het is onbeschrijflijk om uit te leggen wat het met je doet.
Ik ben nu 5+5 zwanger! We durven nog niet echt blij te zijn, maar hopen natuurlijk op een wonder! We hebben tenslotte ook een gezonde dochter van 4,5! 16 juli mogen we voor onze eerste echo! Spannend....

Hierzo vorige week een positieve test?. Tweede kindje. 
Ik merkte aan de “buikpijn”, geurtjes en mijn humeur dat ik zwanger ben. 4 dagen voor nod positief getest. Nu 4 weken en 6 dagen. 
Verder veelmlast van misselijkheid meer ook niet. 

Ooh gefeliciteerd allemaal! Zo fijn zeg!!
Ik heb mijn resultaten binnen, HCG is momenteel 84. Dat is dus supergoed, niet te hoog en zeker niet te laag, kwam overeen met 4/5weken. ??? 
Toxoplasmose was ook in orde, nog nooit infectie gehad. Echter betekent dit wel als alleenstaande moeder dat ik dus een oplossing moet gaan zoeken voor de kattenbak. 

Terug
Bovenaan