Uitgerekend Maart 2020

Ik heb eventjes niet meegelezen/gereageerd, maar ook hier blijft het geslacht een verrassing tot bij de geboorte! ? Hier geen discussies over gehad, mijn vriend maakt het niet uit en gaat mee met wat ik wil ❤️
Afgelopen week nipt laten prikken, 2 buisjes afgenomen. Eerder al met hb/rhesus/bloedgroep/glucose etc was toen 4 buisjes ?
Nu 14 weken zwanger, over 2 weken pas weer naar verloskundige en over 6 weken pas weer de volgende echo (20 w. echo).. We gaan er inderdaad maar van uit dat ondertussen alles goed gaat! Nog steeds veel misselijk en soms (veel) spugen, dus hcg is nog goed aanwezig.... ??

Jaaa, hier een goede uitslag van de nipt gekregen vorige week! Heel fijn.
We krijgen 7 oktober een pretecho voor de geslachtsbepaling, zo veel zin in! Ook om de kleine gewoon weer even te zien! Nog een weekje geduld..

Dankjewel Elsiejoy!
Jaa ik kijk er ook enorm naar uit om de baby te gaan voelen. Soms denk ik al wat te voelen, maar zo lastig onderscheid te maken tussen dr baby bewegingen of gewoon je darmen oid  ;)
Wat houdt centering pregnancy in?

Hoi dames gister echo gehad met 14 weken en 3 dagen Alles gaat goed met de kleine.
Ze kon  gisteren al het geslacht zien hebben volgende week vrijdag nog een echo zijn we 15 weken en 3 dagen dan word het in een envelop gedaan manlief viert savonds zijn verjaardag en gaan we met een ballon bekend maken ben nu al zenuwachtig wat t gaat worden nog een weekje  in spanning laat jullie dan weer wat horen  mama op een dikke roze wolk. 
Liefs Natascha 

Hoi dames gister echo gehad met 14 weken en 3 dagen Alles gaat goed met de kleine.
Ze kon  gisteren al het geslacht zien hebben volgende week vrijdag nog een echo zijn we 15 weken en 3 dagen dan word het in een envelop gedaan manlief viert savonds zijn verjaardag en gaan we met een ballon bekend maken ben nu al zenuwachtig wat t gaat worden nog een weekje  in spanning laat jullie dan weer wat horen  mama op een dikke roze wolk. 
Liefs Natascha 

hallo dames wie kan mij helpen????

Ik was van 4 tot 8 september ongesteld, mijn eisprong was op 15 of 16 september.
ik moest weer op 9 oktober ongesteld worden heb een cyclus van ongeveer 34/35/36 dagen.
afgelopen woensdag 2 oktober had ik een positieve cb zwangerschapstest 1-2 weken.

dus 7 dagen voordat ik ongesteld moest worden, en sinds mijn eisprong heb ik eigenlijk alleen maar positieve knaltesten ( ovulatietesten)

wie weet hoever ik ongeveer ben?

thnxx

Hier nipt gehad, alles goed en bloed onderzoek ook. 8 november 20 wkn echo en dan hoop ik te horen wat het word. Heb echt sterk het gevoel.dat het weer een meisje is haha. Heb geen klachten en had ik bij onze dochter ook niet dus we gaan hier wel weer vanuit. Ben nu 15 +2

Terug
Bovenaan