Uitgerekend Maart 2024

Dus 1,5 week ongeveer, dan wacht ik het af! Vervelend van dat overgeven, ik heb wel een paar keer gespuugd, maar lang niet zo vaak. Hoop voor je dat het snel wat beter gaat. Ik ben inderdaad ook snel moe merk ik, kan elke avond makkelijk 21:00 slapen haha
 
Bij mij heel snel. Op donderdagochtend geprikt en die woensdag erop de uitslag al terwijl ze zeiden dat het 2 weken kon duren
 
Vervelend Mellys. Hoofdpijn herken ik niet echt maar ik ben zoveel aan het overgeven, niet te doen. Zit vandaag al op 4 keer en we zijn pas halverwege de dag. Dinsdag dertienweken echo. Lekker weer even gluren
Oh jeetje wat rot dat je zoveel moet overgeven Hopelijk wordt dit minder na het 1e trimester!
 
Fijn User92! Wij hadden vandaag ook een goede 13 weken echo. Heel blij en opgelucht. 9 okt weten wij het geslacht. Mijn zoontje gaat mee om te kijken, hij is er van overtuigd dat het een zusje is dus ik ben benieuwd of hij gelijk heeft.
 
Hier vanmiddag de 13 weken echo gehad (ben 14 weken) en hebben het geslacht al te zien gekregen! Ze was 100% zeker en ik heb het zelf ook goed kunnen zien. Wij krijgen een meisje!
 
Oh wat leuk dat het al zo duidelijk te zien was. Hier pas 12+4 dus ze kon er nog niks over zeggen. Heeft er ook niet gericht naar gekeken hoor maar mijn man vroeg aan het eind toch nog even. Nog drie weekjes geduld.
 
Terug
Bovenaan