Uitgerekend mei 2019

@bellanova oh voor jou ook spannend dan ja! Ja dat zei de verloskundige de vorige keer ook tegen mij! Ben benieuwd houd je ons ook op de hoogte? 

Hoi allemaal, ik merk dat ik zo onzeker ben na de twee miskramen achter elkaar. Heb nu steeds best wel (menstruatieachtige)kramp, maar volgens mij had ik dat ook bij de twee zwangerschappen die goed gingen. Maar dat is langer geleden en kan dus moeilijker vergelijken. 
Hebben jullie ook van die krampen?

Hoi dames, 
Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 
Ik vind best spannend heb net 34 dagen geleden een miskraam gehad en nu alweer een positieve test. Me vriend zei al houd het even in de midden die is bang dat niet goed is en ik eigelijk ook. Heb nog niet veel kwalen. Alleen moe, soms harde buik. En savonds niet echt misselijk maar een apart gevoel.

@ECaro ik begrijp je helemaal, heb ook 2 maanden geleden een miskraam gehad en nu gelukkig alweer zwanger. Je gaat aan alles wat je voelt twijfelen daarom vind ik dit forum zo fijn dan weet je tenminste dat je niet de enige bent die dat heeft. Gewoon positief proberen te blijven, ik heb inderdaad ook zo’n menstruatie achtige krampjes maar dan wel veel minder heftig als bij een menstruatie. Wanneer heb jij je eerste echo?

@ECaro en RN: ik had bij mijn eerste ook die krampen. Nu juist niet en maakt dat me weer onzeker, zucht... Pas als je echt krom ligt van de pijn is het doet boel volgensmij.

Hoi meiden! Allemaal gefeliciteerd! 
Spannend hoor. Ik heb gisteren positief getest en vandaag nog maar een keer voor de zekerheid. 
Super rot om over die onzekerheid en miskramen te lezen. Zelf niet meegemaakt maar kan me er iets bij voorstellen. 
Ik heb er nu zelf eentje van 2 rond lopen die in mei 3 word. Lekker getimed denken we maar. 
Hier ook wel onzeker of alles goed zal blijven gaan maar we gaan uit van het positieve! Leuk om de komende maanden ervaringen uit te wisselen! 

Terug
Bovenaan