Uitgerekend mei 2019

Dag dames..
Van de week ook positief getest! Duidelijker als dat kon het niet..
In de week van onze trouwdag uitgerekend zoals het er nu uitziet.. Precieze uitgerekende datum is 18 mei..
Over twee weken de eerste echo.. Allemaal super spannend!
Succes allemaal dames ?

Hoi meiden! 
Wat leuk om jullie verhalen allemaal te lezen! Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben zelf nu ongeveer 5-6 weken zwanger maar ik moet eerlijk zeggen: Pfoe wat voel ik me soms al slecht! Net boven de pot gehangen, en heb net regelmaat op een dag ineens aardig heftige kramp onderin m’n buik. Ik moet dan echt even gaan liggen en na 10 min trekt het dan ongeveer weg. Hebben jullie hier ook ervaring mee?

ik ben benieuwd naar de eerste echo.. mijn schoonvader is er eentje van een tweeling dus ik heb wel een verhoogde kans op een tweeling! Zou ik me daarom al zo beroerd voelen?

groetjes Mara 

He Mara,
Wij zijn zelf ook erg benieuwd na de eetste echo omdat ik er zelf eentje ben van een tweeling..
Ik moet het soms nu als 's avonds verstoppen en ben net zes weken ? mijn moeder vroeg zich al af of t er maar 1 was.. 
Verder ben ik wel erg moe, misselijkheid is er over de hele dag verspreid wel, maar niet overgeven.. Manlief natuurlijk wel blij, want ook mn borsten zijn wat groter?

Heb trouwens schipper ouder toegevoegd op Facebook ?
Klopt het dat de profiel foto een knuffeltje is? Dan weet ik dat ik de juiste heb?

Hoi meiden, ik ben waarschijnlijk ook eind mei uitgerekend. Drie weken geleden was mijn test negatief, vrijdag terug van vakantie en zaterdag een knaltest. Ik ben dus denk ik eind mei uitgerekend. Heb een onregelmatige cyclus dus weet het niet precies allemaal. Ik hoop dat het goed blijft gaan!
Heb nu voornamelijk last van dat ik heel slecht tegen geuren kan (poep van m'n dochter, koffie, de prullenbak bah) en daar krijg ik kokhalsneigingen van. En als ik te weinig eet krijg ik een half-misselijk gevoel. Ik hoop dat ik mee kan schrijven hier :)

Ik meld me even hierbij aan. 
Vnmorgen een positieve test ? kan men ogen niet geloven. 
Nrmaal zou dit ook dan voor eind mei zijn. 

@zwanger Yes: ik kan sinds deze week een slecht tegen geurtjes. Ook idd kokhalsneigingen ?
Morgen weer werken na 3 weken vakantie. Hopelijk merkt niemand wat aan mij, maar werk in een keuken en daar komen weleens luchtjes voor die ik al vies vond (zoals vis of de vuilnisbak) maar nu is dat nog erger. En daarbij werk ik met mensen met een verstandelijke beperking, sommige hebben een 3de zintuig voor zoiets ? vinger ??dat ik die voorlopig niet tegenkom of dat ze niets zeggen. 
Zijn er ook mensen die sporten en dit willen blijven doen. Ik doe 1x per week bootcamp en 1x per week cross trainen. Wil dit wel zo lang mogelijk volhouden. Maar weet eigenlijk niet tot hoeveel weken ik bootcamp kan en mag blijven doen. Is best intensief!! Weet iemand dit misschien??

Terug
Bovenaan