Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@rdrd zou dat al kunnen zo vroeg? En kan dat gevoel de hele dag aanhouden? Ben nu net 4 weken en 2 dagen. Hoever ben jij en vanaf wanneer had jij er laat van?
Hoop snel langs te kunnen bij de VK om te kijken of alles goed is.
Vandaag al wel test 3 en 4 gedaan en blijf nog steeds zwanger.. kan t gewoon niet geloven..
Ik heb ook veel buikpijn klachten. Volgens de vk kon dat al bandenpijn zijn. Vraag het straks gewoon even na bij jou vk. Ik vond het heel fijn en geruststellend omdat ze je zo veel informatie kunnen geven. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik had en heb soms ook nog steekjes in me lies en benen. Heb ook soort van spierpijnen buik ofzo. En kuiten die verzuurd voelen.
ik ben nu 6 weken en 4 dagen. Ben met vlagen misselijk maar dat valt nog mee. Ook heb ik pijn bij me heupen en de VK had het al over dat ik misschien naar een bekken fysio moet? Denk dat je dus ook al vroeg last van je bekken kan krijgen ?
verder ben ik heeel blij nog steeds gefeliciteerd alle nieuwe
SteffieH.. dat kan indd al zo vroeg. had er vanaf week 4 last van en ben nu 7 weekjes zwanger. maar elk pijntje beangstigd mij ook hoor. ik heb gelukkig aankomende woensdag mijn eerste echo. super spannend !!
Fijn om te horen dat ik niet de enigste ben .. Het is allemaal nog zo pril en spannend..
Zodra ik bij de VK ben geweest hoop ik ook echt te kunnen gaan genieten!
Als eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik heb zelf afgelopen maandag bij thuiskomst van vakantie positief getest. Dit was nogal een verrassing aangezien ik 4 weken geleden de diagnose pcos heb gekregen dmv een inwendige echo en toen was er niets te zien. Dinsdag gelijk nog een keer getest met een clearblue met indicator en ja hoor het stond er echt.. Vervolgens maar de verloskundige gebeld. Deze wou mij de volgende dag al gelijk zien om te kijken hoever ik was ivm de pcos. Op de echo was enkel nog een vruchtzakje te zien en volgens de verloskundige ben ik zo rond de 4 weken. 11 oktober mogen we terug maar ik vind het zo spannend! Het is ons eerste kindje