Uitgerekend mei 2019

Jaa moet echt heel vaak plassen. Ben ook een beetje bang dat het m'n collega (die ditnjaar is bevallen) al een beetje op begint te vallen :p
Maar ik drink ook echt wel veel, heb de hele dag door dorst. Gisteravond had ik een liter water op maar had ik nog steeds niet genoeg.

Iedereen gefeliciteerd met de mooie berichten! 
Eergisteren onze echo (7weken) gehad. En wat zagen we? We zagen twee prachtige hartjes kloppen! Helemaal verliefd!
Wie heeft hier ervaring mee?

Allemaal van harte gefeliciteerd! Ik mag me hier ook melden! Heb vorige week positief getest en mijn uitgerekende datum zoals ik het berekend heb zou 21 mei zijn. Spannend! Heel erg blij maar toch ook wel onzeker of het allemaal goed gaat... dit wordt ons 2e kindje! 
@Lizie  gefeliciteerd bijzonder! 2 kloppende hartjes wauw! Fijn dat de echo goed was! Had je verwacht dat het een tweeling zou zijn? 
Hoe voelen jullie je allemaal meiden? 

@mammaaaa nee hadden we niet verwacht. We waren positief verrast! Heel blij dat de echo goed was, alleen wel erg bezorgd of alles goed blijft gaan. 
Gefeliciteerd met deze mooie test! Fijne zwangerschap gewenst! 

Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik had deze week een positieve test in de hand ❤️ Ik ben rond 29 mei uitgerekend
Helaas 3x een miskraam gehad. Hoop echt dat dit wondertje goed blijft zitten. Deze test knalde er nu wel uit @goedehoop
Liefs Simply me

Gefeliciteerd simply me!
Spannende tijden, zeker als het al drie keer niet goed ging. Was het steeds rond dezelfde week?
Ik merk dat ik het nu al onwijs spannend vind, dus kan me voorstellen dat het na zo'n periode alleen maar erger is.
Ga voor je duimen!

lizie wat leuk een tweeling! Bij mij komt het ook in de familie voor. Sloeg altijd 1 generatie over, maar heeft nu 2 generaties overgeslagen. Mijn moeder maakte wel eens een geintje dat ik dan wel eens aan de beurt kon zijn haha. Vooralsnog ga ik uit van 1.
FloraN ik merk ook dat ik het heel spannend vind. Ik hoop gewoon dat die eerste echo goed is. Ik denk dat ik het dan meer los kan laten. Maar dat komt nu ook denk ik omdat we het nog niet hebben gezien en ik voornamelijk (buik)pijn klachten heb en verder eigenlijk niks?

Gefeliciteerd allemaal met jullie positieve testen en sommige al mooie echo's.. Blijft bijzonder.!
Ook ik meld me graag aan, vanmiddag positief getest.. Kan t niet geloven dus morgenochtend nog één van cb met indicator.. zo spannend
Maak me wel zorgen om de pijn in mn lies/ links onder buik... beetje ovulatie achtige pijn.. Blijft voortdurend. Iemand die dit herkend?
Volgens berekening 30mei uitgerekend... 

Terug
Bovenaan