Uitgerekend mei 2019

Hallo allemaal,
ook ik ben uitgerekend in Mei? 
gisteren de eerste echo gehad en alles was goed. Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger en voel me eigenlijk best goed op de vermoeidheid na. Mijn uitgerekende datum staat nu op 11 mei

Hooi, 
Ik ben 22 mei uitgerekend maar ben heel bang ivm in april een miskraam..... 
Heb wel heel erg behoefte aan dames om te praten ivm ik veder me mond hou in me omgeving ivm de angst....

16 oktober pas weer een echo....
Iemand tips om toch een beetje te ontspannen?

Gefeliciteerd alle dames die zich net hebben gemeld!
Mijn 1e echo vanochtend was goed gelukkig! Het hartje horen kloppen ? heel bijzonder. Ik ben nu 7 weken en 3 of 4 dagen. Over 3 weken heb ik weer een echo. Spannend!
@wennnn ik volg je advies op ? zo'n vaart zal het wel niet lopen inderdaad. ? en anders ga ik daar wel shoppen. Bedankt!

Hallo Dames,
Wat fijn om te lezen al die kloppende hartjes ?.
Er zijn wel meer dames die de hele dag door misselijk zijn dus. Ik zit inmiddels al 2 dagen thuis omdat de misselijkheid niet meer weg gaat em de hele dag en nacht aanhoudt. Hou geen hap binnen en alles wat erin blijft lig ik vervolgens weer uren krom van de maagkramp. 
Hoop zo dat dit snel weg trekt ... ?

Hallo allemaal!
Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad, en heb een kloppend hartje gezien! :) Ik ben zo blij!
In juli heb ik met 6 weken een miskraam gehad en was heel erg bang dat het deze keer ook mis zou gaan. Dit was echt een hele grote opluchting dus.
Volgens de berekening zou ik 7w1d zijn maar volgens de echo ben ik al 7w6d. Al bijna 8 weken dus! 
Over 2,5 week heb ik weer een echo, ik kijk er nu al ontzettend naar uit. 
Liefs x 

Vervelend zeg Steffie! Wat beroerd kan je zijn van misselijkheid hè; als het te lang duurt en niet weg gaat zou ik wel even naar de huisarts of verloskundige want niks binnenhouden lijkt me niet te doen. Ik hou wel warm water binnen en brood met m'n neus dicht :p. En kale rijst en groenten gelukkig! Maar het is niet veel wat ik echt trek.. blegh. Gister nog overgegeven omdat ik langs een appelcake geur liep x.x
Fijn dat je gewoon kan blijven sporten! Ik zou het niet trekken :p

@Miesla hier ook helaas ervaring met miskramen. Ben nu gelukkig verder en heb een kloppend hartje gezien. De andere 2x niet zover gekomen in de zwangerschap. Ik begrijp je onzekerheid en angst. Als dit een grote rol gaat spelen adviseer ik je het toch aan iemand die hè vertrouwd het te vertellen en je angst te delen. Probeer verder positief te blijven en afleiding te zoeken. Sterkte met wachten op de eerste echo

liefs

Pfff.. dacht ik eerst dat ik goed wegkwam door me niet misselijk en naar te voelen, werd ik vorige week ineens non-stop misselijk. Maargoed, zonder spugen dus ik vond het oké. Nou, er is een nieuw tijdperk aangebroken dat het, daadwerkelijk spugen. O my... hoop niet dat dit al te lang zo doorgaat! Ik durf nu gewoon niet meer te eten door de angst dat t er weer uit gaat komen ?
(Ik weet, ik ben niet de enige haha)

Terug
Bovenaan