Uitgerekend mei 2019

Heyy mama's,
Ik ben 1 mei 2019 uitgerekend. :)
Mijn eerste dag van de laatste menstruatie is 16 juli. De eerste uitgerekende datum die we kregen was 29 april. Ik kreeg een zwangerschapsverklaring mee waarop stond 22 april. En gisteren kregen we weer een echo en zeiden ze 1 mei. Best wel vaag. De volgende keer zullen ze wel 10 mei zeggen ofzo.... 

Hooooi!

Gefeliciteerd!
Ik ben morgen 7 weken zwanger. 
Volgens mijn eigen berekening ben ik 25 mei uitgerekend. Komende maandag voor een vitaliteitsecho :)

Erg spannend!!

Zwangerekim; ik ben ook 25 mei uitgerekend! Heb 16 okt de eerste echo. Nog ruim een week (positief denken) en dan is het eindelijk zo ver. Ben zo benieuwd!
ik voel mij sinds week 6 wel echt mega beroerd zeg. Vanaf vandaag vakantie dus kan het wel lekker rustig aan doen. Hoop dat mij dat iets beter laat voelen. Op advies van de vk ga ik zo gembercapsules halen, ben benieuwd! Hoop dat ze was verlichting kunnen geven voor mijn maag. 

Vraagje aan alle dames die rond de 9weken zijn. Hebben jullie ookal problemen met het dicht maken van je broek? Ik moet zelf bij een aantal broeken een elastiekje om de knoop doen omdat dicht niet lekker zit. Vind het wel vroeg of komt het omdat ik al een kleine heb??

Dat van die broeken heb ik ook! Ik heb een paar van die broeken met elastiek gekocht die nu in de mode zijn, je weet wel! En verder heb ik de tip gekregen: bij de Zara een zwarte en blauwe zwangerschapsbroek kopen en gewoon ff wat langere dingen erop dragen zodat je niet ziet dat je er een aan hebt :). En jurkjes met wat lossere panty’s eronder kan ook!

SuSo, ik ben nu 9 week en 2 dagen zwanger, ik ben Klein en slank dus je kan al echt een buikje zien bij mij. broeken willen dus ook al 2 weken niet meer en ik draag nu steeds leggings.

Goedemorgen, 

Vandaag 7 weken en 2 dagen en vanavond de eerste echo.

IK ZWEET PEENTJES.

Ik heb alleen nog maar gevoelige borsten en af en toe een licht steekje in mijn linker borst. en mijn blaas vult zich snel. 
Verder helemaal nergens last van en ook dat maakt me zenuwachtig of alles wel goed gaat.

*NAGELS BIJTEN TOT VANAVOND*

Hey meiden,
ik ben nu 9 weken zwanger
en onzeker, het gaat verder goed maar ben 3 dagen geleden mijn eigen moeder verloren.
ze had longkanker met uiTzaaiingen en het was toch nog best onverwachts omdat ze een longontsteking kreeg waar ze niet bovenop kon komen.
mama wist dat ik zwanger was. En was zooo enorm trots.
nu zit ik in 2 werelden, verdriet en stress maar ook het gevoel dat ik door moet voor Mn kindje.
het was mama’s trots, haar 1e kleinkind had zo graag gewild dat ze hem of haar toch nog even vast mocht houden.
maar een deel van mijn mama zou in mijn kindje zitten en ik zou met trots zwanger zijn.

liefs 

Terug
Bovenaan