Uitgerekend mei 2019

@Gebruiken...246 gecondoleerd ? heel veel strekte met dit grote verlies!! Wel fijn dat je moeder wist dat je zwanger bent en mooi dat je zegt dat een deel van je moeder in je kindje zit. Hou dat vast en over een tijdje kun je hiervan genieten....

@Gebruiken…246  Heel veel sterkte met dit grote verlies!

@SuSo   Jaa, het hartje klopte goed en krachtig, zagen het hartje nog eerder dan het garnaaltje zelf.
Het groeit zoals het moet groeien en ziet er goed uit.
Ook mijn berekening van uitgerekende datum van 24/25 mei klopt. 
Een opluchting rijker en nu is het realiteit. het is echt:)
Ontzettend gelukkig. Nu uitkijken naar de komende weken en echo.

Jeej! Eerste echo gehad (ong 7 weken) en alles is goed :) hartje klopt mooi. Verder is het allemaal nogal ondefinieerbaar haha. Ons gummybeertje lag niet echt gunstig gepositioneerd, maar hee, alles is goed en dat is het belangrijkste! Opluchting hoor...

Hi ladies,
Na 3 weken ongegeneerd meelezen met jullie verhalen toch ook maar een account aangemaakt. 
Onze verwachte uitgerekende datum is 24 mei maar wij vinden het allemaal nog zo onwerkelijk.
3 weken geleden getest en vlak daarna gingen we op huwelijksreis naar de VS waar we momenteel doorheen reizen. Hoewel er in het begin geen kwaaltjes waren is het nu iedere dag misselijk. Ik kan niet eens kijken naar de macdonalds borden langs de kant van de weg. En elke dag zo'n Amerikaanse maaltijd is een hele opgave. Uberhaupt eten haha... Maar nog niet gespuugd. Verder groeien de boobies flink. En ik had al veel....
En huilbuien... Herkenbaar? 
Het is zo raar om dit allemaal mee te maken maar niet lekker thuis te zijn. Kan me echt al verheugen op onze terugkomst en de dag erna de intake bij de vk. Misschien dat we het dan wat meer gaan geloven. 
Ondertussen lees ik vanaf kilometers ver jullie verhalen en overleef ik op cola (slokjes) en naturelchips...

Hey allemaal,
Spannend om nu voor het eerst te reageren. Ik lees al een tijdje mee en durf nu pas te zeggen dat mijn briend en ik ons eerste kindje verwachten op 1 mei. We hebben ondertussen al twee echo's gehad en de tweede keer was het al een echt mensje. Zo onwerkelijk. Ik voel me gelukkig op het moment goed. Ik het begin last gehad van veel misselijkheid maar dat gaat sinds twee weken gelukkig beter!
Ik heb het al verteld aan goede vrienden en familie en gelukkig reageerdde iedereen zeer positief. Mijn oma is misschien nog wel het meest enthousiast! Alleen durf ik het nog niet echt op werk te vertellen. Hebben jullie daar tips voor? 
Liefs 

Goedemorgen iedereen, 

Hier vandaag 8 weken zwanger en vanmorgen met een lichte roze afscheiding/Heeeele lichte bloeding wakker geworden. Dit was alleen het eerste wc bezoek, daarna niks meer gehad tot nu toe. Ook geen buikkrampen of dergelijke. 
Ik heb mijn verloskundige gecontacteerd maar nog geen reactie op terug. 
Ik heb afgelopen maandag een echo gehad waar alles goed was en heb komende dinsdag mijn eerste afspraak bij mijn verloskundige face to face. 
Gister de opmerking naar mijn vriend gegooid dat ik me alleen gerust  voel als ik kan ZIEN dat het goed gaat met de baby. Maar dat kan alleen maar op de echo's en voorlopig heb ik er geen meer ingepland staan. Ik ben bang en bezorgd en hoop dat er iets of iemand mij wat geruststelling kan geven.

@ZwangereKim hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je geen roze afscheiding meer hebt gehad en inmiddels iets meer tot rust bent gekomen. 
Ik wilde het eerst hier niet delen, maar las je verhaal en besloot het toen om wel te doen. Ik zag gisteren een paar helder rode bloeddruppels in de wc, toen ik zeg maar niet aan het plassen was ?. Ik schrok me rot en dacht meteen dat het mis was, omdat ik niet wist waar de druppels vandaan kwamen. Bij het afvegen zag ik namelijk geen bloed. Ik ben nu op vakantie en ben toen veel gaan googlen en heb mezelf zo toch wat gerust kunnen stellen. We zijn daar beneden op het moment erg goed doorbloed. Roze vaginaal bloedverlies komt vaker voor en zoals ik heb gelezen bijna altijd onschuldig. Ook dat van mij lijkt onschuldig te zijn en vaker voor te komen(andere uitgang); obstipatie en reken daarbij nog een zware bloedverdunner.. tja dan kan er wel eens een vaatje springen.
Kortom, ik zou me nog niet meteen heel erg zorgen maken, maar dit is misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop dat de VK je dinsdag verder gerust kan stellen. 

Terug
Bovenaan