@ZwangereKim hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je geen roze afscheiding meer hebt gehad en inmiddels iets meer tot rust bent gekomen.
Ik wilde het eerst hier niet delen, maar las je verhaal en besloot het toen om wel te doen. Ik zag gisteren een paar helder rode bloeddruppels in de wc, toen ik zeg maar niet aan het plassen was ?. Ik schrok me rot en dacht meteen dat het mis was, omdat ik niet wist waar de druppels vandaan kwamen. Bij het afvegen zag ik namelijk geen bloed. Ik ben nu op vakantie en ben toen veel gaan googlen en heb mezelf zo toch wat gerust kunnen stellen. We zijn daar beneden op het moment erg goed doorbloed. Roze vaginaal bloedverlies komt vaker voor en zoals ik heb gelezen bijna altijd onschuldig. Ook dat van mij lijkt onschuldig te zijn en vaker voor te komen(andere uitgang); obstipatie en reken daarbij nog een zware bloedverdunner.. tja dan kan er wel eens een vaatje springen.
Kortom, ik zou me nog niet meteen heel erg zorgen maken, maar dit is misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop dat de VK je dinsdag verder gerust kan stellen.