Uitgerekend mei 2019

Gister de geslachtsbepalende echo gehad en ook ik krijg een jongetje! Hadden de laatste dagen beide meer het idee dat het een meisje zou zijn dus het was toch even omschakelen maar we zijn allebei zooooo blij?
Zijn er nog meer dames die het pas net te weten zijn gekomen? 

Hoi dames, Kitu gefeliciteerd super leuk!! 
Wij hebben over ander halve week de geslachtsecho maar ook bij ons word het waarschijnlijk een jongen? vanaf het begin hadden wij dat vermoede al nu vorige week nog een echo gehad en ik vroeg het aan de verloskundige en die zei ook het lijkt sterk op een jongen. Zoo leuk!!
ik ben nu bijna 15 weken ik ben zo benieuwd wanneer ik de baby kan voelen aan de verhalen hieronder is het al best snel dus

Ik voel de kleine nu zn 1,5 week maar voel het niet vaak en denk ook niet elke dag. Hebben jullie dat ook?? Ik ben 17 weken zwanger. 
Lees wel ontzettend veel dat er jongens geboren gaan worden ? Ben benieuwd wat er binnenin mij groeid, maar moet nog ff geduld hebben ?...

Ik lees hier nog wel mee, maar meer actief op de Facebook. 
Ik ben blij dat je het zegt SuSo. Ik ben nu 17.6 en voel de kleine wel, maar ook niet de hele dag en ook niet elke dag. Maakt je soms wel onzeker merk ik. Maar vorige week nog een mooi hartje gehoord dus het zal wel goed zitten :).

Wij hebben vrijdag de geslachtsbepaling echo gehad! Wij krijgen een meisje! ? 
Helemaal blij mee! Wij hebben al 1 zoontje dus helemaal in de wolken??
Ze zeiden dat mijn placenta achter ligt dus dat ik het kindje snel zal gaan voelen. Nu 15 weken zwanger! 

@marBosch ja maakt me ook af en toe onzeker. Maar zal wel horen omdat het nog maar zachte klopjes zijn. Als ik zit en dan naar voren buig voel ik de kleine meestal wel even bewegen. ? 

Terug
Bovenaan