Uitgerekend mei 2019

@JolandeK ik voel mijn baby af een toe ook al kriebelen ja! Zo'n apart maar zó fijn gevoel. Ik ben nu 14+5 weken dus ik had echt zo iets van ... kan dit al?? Maar ik zou niet weten wat het anders moet zijn. Het zijn niet mijn darmen oid.

Mijn vriend wil het ook zo graag voelen maar voorlopig is er nog niks te voelen via de buitenkant natuurlijk. :) 

Pretecho gehad en wij krijgen ook een zoon! Mei is de maand van veel jongens baby’s zie ik al weer haha. Moest even wennen want dacht 15 weken lang een meisje te krijgen. Maar even welkom ❤️

Hoi allemaal! 
Normaal niet echt van de fora maar vind dit eigenlijk een hele leuke! Ik ben vandaag precies 16 weken zwanger van onze eerste. Over iets meer dan een week de geslachtsbepaling en ik kijk er echt enorm naar uit! Voelde vanochtend ook voor het eerst een gevoel in mijn buik wat ik nog nooit heb gevoeld maar kan dit de baby al zijn? Lijkt me nog een beetje vroeg toch?  
Heel leuk om iedereens verhalen en ervaringen te lezen! 

Ik voel de baby ook sinds deze week, ben nu 16 weken :) en heb nu het gevoel dat m'n buik nu ineens veel harder groeit dan de afgelopen weken.
Net nog een broekje en een shirtje voor de baby gekocht, zo schattig ?
Herkenbaar, die gedachte dat het een meisje zou worden.. hier ook toch ineens een jongetje op de echo te zoen ?
Hebben jullie al namen bedacht?

Vandaag hebben wij de geslachtsecho! Echt spannend en leuk! Helaas hier nog geen buik.. ook nog niks gevoeld. Ben nu 17 weken, toch is volgens de VK de baby heel beweeglijk.
Ander vraagje: gisteren Kapsalon gegeten. Had dit wel gemogen (friet, donor, kaas en rauwkos als sla, wortel en ui? Vind het soms zo lastig te weten wat wel en niet mag.

Gezond lijkt het mij ook niet, maar we eten allemaal wel eens iets ongezonds gok ik :) Qua ingredienten denk ik dat het veilig is hoor. Enige twijfel is de groente, goed gewassen? Daar kom je nooit achter. Hoop dat ie je heeft gesmaakt ;)
Wij hebben 11 dec een extra geslachtsecho, ben reuze benieuwd! Ikzelf denk een meisje, maar als ik dus bovenstaande reacties allemaal lees zal ik maar rekening houden met een jongetje hihi. Ach, t maakt me geen moer uit (cliche haha). En, wie weet, gaat mijn buik ook nog ooit groeien. Heb geen geduld ;)

Terug
Bovenaan