Uitgerekend mei 2019

Gefeliciteerd Ananass! Super leuk dat je het nu weet. Lekker shoppen!
Ik ben net terug van zwemmen, gewoon baantjes trekken. Had de afgelopen week en deze week veel last van rug en benen.  Het bevalt goed omdat het geen druk heeft op de gewrichten. Kak wel lekker in nu haha. Ik ga dit waarschijnlijk elke week doen mits ik de energie kan vinden. Deze is wel ver te zoeken de laatste paar dagen. Hoe is dat bij jullie? Ik had namelijk verwacht dat ik meer energie zou krijgen (nu 19 weken), maar het valt tegen. Heb er ook wel moeite mee op het werk om mijn humeur  een beetje in het gareel te houden :)

Joee @Ananass wat leuk dat het een meisje wordt! Echt even de cirkel doorbroken als ik het zo lees haha. Wij horen het pas bij 20w in januari. Maar het maakt toch allemaal niets uit. Maar ben wel benieuwd uiteraard. Wel nog sterkte met die misselijkheid. Niet leuk!
@Hannah Laura leuk zwangerschapsyoga! Ik doe zelf nog steeds power en flow yoga maar dat is toch wel iedere week zwaarder. De groeiende buik zit gewoon in de weg haha. Dus binnenkort ook maar over. En ik ken dus ook geen andere zwangere vrouwen dus dat lijkt me wel gezellig!
@JolandeK, energielevel herkenbaar! Humeur herkenbaar! Maar bij mij wisselt het, danste ik gisteren rond. Vandaag geen stap voor de ander te krijgen. Maf he wat zo'n zwangerschap doet.
Wie heeft er ook zo'n zin in kerst met een bol buikje!? :-D heb al een vet leuk jurkje gekocht!

@ vera mag ik vragen waar jij dat jurkje vandaan hebt. ik zoek namelijk ook een mooie jurk voor met de kerst maar ik kan het echt niet vinden...
Ik heb zeker heel veel zin in de kerst!!

Ik heb zelf ook al een jurkje, gekocht bij ASOS (internet). Daar hebben ze best leuke hippe kleding en als je goed zoekt voor een redelijke prijs. 
Ik heb ook echt zin in kerst! Toch een beetje mn buikje showen bij familie haha. :p Een nichtje van mij is ook zwanger, uitgerekend voor mei, dus dat is ook erg gezellig. 

Oh ja top Asos heeft vaak leuke kleding. ben ik nog op de tijd met verzenden ik weet niet hoelang dat duurt.
Thanks voor de tip.

Ik denk dat je nog wel op tijd bent nu hoor. Heb zelf gister nog iets bij de wehkamp besteld en dat gaat netjes vandaag nog binnen komen. Maar ik zou niet nog een week wachten. ;) 

Ja precies ik ga gewoon even kijken of ik een leuk jurkje vind en dan bestel ik hem gewoon dan zal het nog optijd zijn.

Hoi Syk,
ik heb deze besteld en zit super veel rek in en staat leuk met een babybuik erin! Ik ben er in elk geval blij mee!
https://www.fashionbydemi.nl/glitter-col-jurk-zilver.html

Terug
Bovenaan