Uitgerekend mei 2019

Hoi JolandeK,
Ohh die is echt super leuk!! daar hou ik ook van welke maat heb jij besteld ? ik twijfel tussen s/m ik ben zelf wel een aantal kilo afgevallen dus misschien kan ik beter die S bestellen

Ik heb L besteld met name omdat er stond dat ze klein uitvallen en ik normaal maat M hebt. Maar de rek is er zeker dus ook een S zal best kunnen lijkt mij dan! 

@ annanass ? gefeliciteerd en ik doe met je mee. Wij hadden gisteren een echo en wij krijgen ook een meisje! Het shoppen kan beginnen ??. @Hannah Laura ik start begin januari ook met zwangerscahpsyoga. Ik ben benieuwd naar je ervaring ermee als je bent gestart.

@JolandeK wat een leuk jurkje!

@Lievelo wat leuk gefeliciteerd met jullie meisje! Heerlijk hè om het te weten en nu gericht te kunnen kijken naar kleertjes en dat soort dingen. 

Ik heb dinsdag mijn eerste yoga les gehad en ik vond het ge-wel-dig. Echt even tijd voor jezelf en de kleine en heerlijk ontspannen. Er wordt veel aandacht besteed aan houding en ademhaling speciaal voor de bevalling. Hoe je het beste weeën op kan vangen enzo. 
Ik ben zelf van plan - als het natuurlijk allemaal goed gaat en mogelijk is - om zo natuurlijk mogelijk te bevallen zonder pijn bestrijding, dus dan zijn deze oefeningen ideaal. 

jaaaa! Lievelo!! Ook een meisje haha. Supertof :) Jongetje was ook leuk geweest uiteraard ;) Maar mei lijkt toch echt een jongensmaand te worden. En inderdaad, nu lekker gericht gaan shoppen :) Blij dat de kerstvakantie er aan komt hihi.
Wat betreft leuke kleding voor de kerst / oud&nieuw.. Ik ben nog altijd geen cm gegroeid haha. Dus kan mooi kiezen uit mn huidige collectie. Ik hoor iedereen altijd zo trots over haar buikje, maar eerlijk gezegd vind ik het nog niet erg dat er nog niks te zien is. Ben ik nu raar?! (16+4 ondertussen)

@ hannah laura  fijn dat de yoga zo goed is bevallen! Het klinkt ook super relaxt en tevens een erg goede voorbereiding op wat komen gaat. Hoe groot is de groep waar je zit? En het lijkt me ook erg leuk om even een moment in de week te hebben waarbij je even contact hebt met andere zwangere vrouwen. Mooi dat je de wens hebt zo natuurlijk mogelijk te bevallen ? ik denk zeker dat de ff technieken van de yoga he kunnen helpen daarbij. Kijk nu al uit naar mijn 1e les ?. En heel fijn om gericht nu wat te kopen voor de kleine en de babykamer gaan inrichten.@Ananasss jazeker lekker shoppen voor de baby nu ?. Al probeer ik me nog wel wat in te houden. Lekker dat je je eigen kleding nog aan kunt! Ik kan het meeste van mijn kleding ook nog aan en dat vind ik zelf ook wel prettig. Al zie je het bij mij al wel. Iedereen groeit op haar eigen manier ? fijn juist als je je happy voelt met je lichaam, buik of (nog) geen buik. Fijn weekend iedereen!

Hi allemaal,Wat leuk om te lezen hoe ver iedereen is en dat sommige al weten of het een jongetje of meisje is. Ik heb helemaal in het begin van de topic ook meegekletst, maar voelde me aan het begin van de zwangerschap erg beroerd en ben er daarom mee gestopt. Klets graag weer af en toe mee ☺️.Ben nu 20+3 weken zwanger en wij weten al even dat we een meisje krijgen. Ik ben 2 mei uitgerekend. Gelukkig voel ik me nu een stuk beter behalve dat ik bij de fysio loop omdat ik last heb van mijn rug/bekken. Helaas al vrij vroeg in mijn zwangerschap. Ik moet deze week nog aankijken, maar als het niet gaat dan krijg ik een bekkenband voor het werk. Heeft iemand hier ook al last van en eventueel tips of ervaringen met een bekkenband? 

Terug
Bovenaan