Uitgerekend mei 2019

@Ananasss heerlijk dat jij je eigen kleding nog past. Waarschijnlijk ben je ook heel slank van jezelf. Ik merk nu het mijn 2e zwangerschap is, dat mijn buik veel sneller groeit. Maar wat is die positiekleding toch vreselijk. 1 maart begin ik met de yoga. Vorige zwangerschap niet gedaan en ook totaal niet gemist bij mijn bevalling. De verloskundige kan je er ook doorheen helpen mocht dat nodig zijn. Dit keer doe ik het om een moment bewust met de zwangerschap bezig te zijn. Deze zwangerschap vliegt al voorbij.Ik merk ook dat ik deze zwangerschap last heb van mijn banden en onderrug. Vorige zwangerschap nooit gehad. Maar toen had ik ook geen kleine van 16 maanden rondlopen ;-).

Syk, is je jurkje al binnen? Ben je er blij mee?Wij hebben de komende week een spannende week. Afgelopen weekend een huis bezichtigd en morgen gaan we een bod doen! We hebben met de huiseigenaar al wat kunnen afspreken, maar het blijft spannend! Een klushuis, iets wat we altijd al willen en ineens stond dit voor onze neus. Dus we grijpen de kans met beide handen aan! Een klushuis en een zwangerschap, ik hoor jullie al denken, maar wij gaan er helemaal voor en kijken er ontzettend naar uit. Ik word al helemaal enthousiast, maar we moeten natuurlijk nog even afwachten of het hele feest doorgaat. Dinsdag hebben we de 20weken echo. Ook weer spannend en we zijn erg benieuwd wat het wordt! 

Hallootjes,ik ben inmiddels 18w+1 dag zwanger. Sinds kort weten we dat ook wij een jongetje krijgen ? Super blij mee. Is ons eerste kindje. Gister heerlijk door babypark gewandeld en van alles uitgezocht voor de baby. 31 december hebben we de 20w echo, dus in het nieuwe jaar nog maar een keer terug om alles te bestellen ?Verder voel ik me gelukkig goed, alleen rond uurtje of half 10 is het meestal wel bedtijd, hihi. Geniet allemaal van jullie zwangerschap!Liefs

@JolandeK wat spannend zeg een huis! Het huis waar wij momenteel in wonen (ik ben bij mijn vriend ingetrokken) is ook een puinhoop haha. Ik hoor wel vaker dat ze het afraden om te klussen als je zwanger bent (ivm stress) maar het is maar net hoe je er mee om gaat natuurlijk. Veel succes! 

@MvdW leuk een jongetje gefeliciteerd! Ik ga meestal ook rond half 10 - 10 uur naar bed door de weeks. Om half 6 gaat de wekker dan weer. 

[quote quote=10144374]Syk, is je jurkje al binnen? Ben je er blij mee? Wij hebben de komende week een spannende week. Afgelopen weekend een huis bezichtigd en morgen gaan we een bod doen! We hebben met de huiseigenaar al wat kunnen afspreken, maar het blijft spannend! Een klushuis, iets wat we altijd al willen en ineens stond dit voor onze neus. Dus we grijpen de kans met beide handen aan! Een klushuis en een zwangerschap, ik hoor jullie al denken, maar wij gaan er helemaal voor en kijken er ontzettend naar uit. Ik word al helemaal enthousiast, maar we moeten natuurlijk nog even afwachten of het hele feest doorgaat. Dinsdag hebben we de 20weken echo. Ook weer spannend en we zijn erg benieuwd wat het wordt![/quote]Ik had gereageerd maar ik zie mijn berichtje niet meer staan. Ik ben super blij met de jurk, zit heerlijk buikje komt er mooi uit. Dat word genieten met kerst ?

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook in mei uitgerekend (1 mei)!Vorige week de 20 weken echo gehad. Dat vond ik toch wel even spannend maar alles was goed dus nu wat meer genieten. Leuk dat er zo'n groep is en zo alles te kunnen volgen! Ik voel de kleine nu sinds een paar weken bewegen, ik vind dat zo fijn. Dat zal nog wel veranderen haha maar voor nu een bevestiging dat alles goed gaat.Nu bezig met de naam, oh ik vind het Zo moeilijk. Net een forumvraag gesteld (over mening naam Thijke/Tijke. Deze had ik al een x gesteld maar ik kon deze nergens meer terug vinden.Allemaal een goede zwangerschap gewenst!Liefs ons

Hey,Leuk om te lezen dat er vele weten wat het geslacht is van hun kindje. Wij hebbeen morgen een echo en maandag de 20wk echo. Benieuwd of de verloskundige morgen kan/wil zien wat het geslacht is van ons kindje, anders een paar dagen wachten ? Met kerst willen we het de familie vertellen. Maar als ik het weet zal ik het hier eerder al vertellen ?

ananasss! Een meisje!!! Wat super leuk! Nogmaals gefeliciteerd dan hihi.  Ik heb 2 jongens en de oudste en mijn ouders hopen nu ook op een meisje whaha. Mijn man is van mening dat hij alleen maar jongens maakt ?. Moeten nog heeeeel eventjes afwachten ??. Nog maar een week of 12.... ??

Terug
Bovenaan