Uitgerekend mei 2019

Oeps @Syk, ik lees nu pas weer het forum bij. Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. Maar zie dat je inmiddels al bent voorzien met een prachtig jurkje!Heb hem zelf bij Mamalicious besteld https://www.mamalicious.com/nl/nl/mm/hiddin-categories/red-christmas-styles/kanten-zwangerschapsjurk-20007260.html?cgid=mm-christmas-red-styles&dwvar_colorPattern=20007260_Eden Deze is het geworden. Hij lijkt op de foto misschien een beetje truttig maar het staat heel feestelijk, en het benadrukt mooi de groeiende buik :)  Fijne feestdagen alvast iedereen, dit zullen feestdagen zijn die we sowieso niet gaan vergeten met al die kleine hummels in de buik! 

Hey meiden, ook ik heb de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit! Lekker druk jongetje! Ik voel de baby ook al een paar weken en ben nu precies 19 weken. Bij mij zeiden ze dat ik de baby zo snel kan voelen omdat Mn placenta aan de achterkant ligt. Dus Mn baby ligt echt tegen Mn buikwand aan! Super leuk! Hij lag nu precies met zn hoofd op mijn blaas vandaar dat ik aandrang tot vaak plassen heb terwijl er niks uitkomt .. benen lagen bij mijn navel dus daar voel ik ook de meeste trappeltjes! Verder zagen we dat de baby er van houd om op zn vingers te sabbelen. Zag zn beide kaakjes op en neer gaan!! Heel leuk om te zien liefs xxx

Allemaal een goede eerste kerstdag gehad?? Wij wel, alleen niet zoveel kunnen eten en al de hele avond beetje misselijk gevoel, naar dat mag de pret niet drukken.we hebben gister de 20 weken echo gehad!! Wat een lange echo was dat zeg. Alles was goed, alleen het hoofdje is wat aan de kleine kant. Iets onder het rode lijntje. De echscopist en gynaecoloog hoeven we ins geen zorgen te maken omdat ik zelf ook geen groot hoofd heb. Maar wel bij 30weken een extra groei echo laten maken. De kleine lag met de beentje dicht tegen elkaar naar na wat duwen en schommelen was te zien dat we een MEISJE krijgen!! Heerlijk om het nu te weten en op naar het vinden van een leuke naam ?Fijne 2de kerstdag morgen!!??????

Hallo allemaal,Is er toevallig iemand die in de buurt van helmond/eindhoven woont en het leuk vind om andere zwangere vrouwen te ontmoeten? Ik zou het heel leuk vinden om wat van jullie te horen!  

Hallo allemaal!Hier afgelopen maandag ook de 20 weken echo gehad. Alles leek goed gelukkig! Wat een opluchting! Ook weten wij nu dat we een ZOON verwachten! ?? Hij groeit goed, wat aantal weken zwangerschap betreft zelfs een kleine week boven gemiddeld. Heerlijk genieten van ons kleine mannetje dat we goed kunnen voelen en zelfs zien schoppen. Hihi! ? (20+2)

Hey!Suso wat leuk dat jullie een meisje krijgen, gefeliciteerd! Ik zou me ook niet meteen zorgen maken hoor. Je hebt nog 20 weken waarin er vanalles kan veranderen.Zijn er meer mensen die de kerstmaaltijd nogal zwaar vonden? Ik had na 4 happen genoeg waar ik normaal best veel kan eten. HahaEn ik zit op 18,5w maar voel de baby nog steeds niet... Maak me lichtelijk zorgen maar schijnt normaal te zijn. Herkenbaar voor anderen? Merry Christmas ladies! 

Hallo!Sinds vorige week dinsdag weten wij dat we ook een jongetje krijgen! We vinden het allebei hartstikke leuk. We hebben het onze families verteld en morgen aan mijn vriendinnen. Tijdens oud en nieuw zullen we het aan de vriendengroep bekend maken door blauw vuurwerk af te steken :) de 20weken echo was goed. Alles zag er tot nu toe uit zoals het hoort. En dat is het meest belangrijk. Nu nog bezig met een naam! Wat betreft het kerstdiner: ik zit echt steeds bommetje vol! Ik ben wel van het warme eten, maar het past gewoon niet meer. Nu met buikpijn op de bank? iedereen fijne dagen en een goede jaarwisseling!

Hoi allemaal,Wat leuk om al jullie verhalen te lezen! Ik sluit me ook graag bij jullie aan. 23 mei verwacht ik mijn eerste kindje. Super spannend allemaal. 4 januari heb ik de 20 weken echo en hoop dan ook te horen of het een jongetje of meisje wordt.De afgelopen paar weken voel ik de kleine steeds meer bewegen, vroeg maar niet raar volgens de gynaecoloog. De placenta zou erg gunstig liggen waardoor je alles eerder ervaart en waardoor er ook minder kans zou zijn op complicaties later in de zwangerschap en tijdens de bevalling. Hartstikke fijn natuurlijk, zeker na 2 maanden thuis te hebben gezeten omdat het helemaal niet zo lekker ging allemaal. Inmiddels al weer wat aan het werk en na de vakantie ga ik alles weer oppakken.Wat ik me afvroeg, zijn hier nog dames die er (voornamelijk) alleen voor staan? Ik zoek eerlijk gezegd wat steun bij anderen omdat ik het toch wat lastig vind in mijn eentje.liefs!

Terug
Bovenaan