Uitgerekend mei 2019

Grappig dan lopen wij precies een week na elkaar ? 
Ik ben ook snel geprikkeld op het werk maar ook af en toe thuis met m’n 3 jarige dochter, die veeeel aandacht wil ?
Op het werk wordt het gelukkig goed rekening mee gehouden. Heb nu alternatief werk gekregen zodat ik niet veel meer hoef te staan en lang te zitten. 

Hier ook precies 23 weken vandaag! Vandaag ook weer controle gehad bij de vk. Alles gaat volgens het boekje.
Wel sinds een paar weken soms wat last van de heupen, voornamelijk in bed. En na te lang zitten doet mijn stuitje zeer. Toch wat klachten die horen bij bekken instabiliteit. Dus mag het nog even aankijken, maar als het erger lijkt te worden moet ik contact opnemen met de bekkenfysio.
Argh.. en die zuur branden zijn de laatste dagen ook echt niet te doen. Maarja, rustig door gaan hè hihi

Het maagzuur is voor mij ook erg herkenbaar! Merkt nu ook echt dat die kleine aan het groeien is.
Zondag zagen we hem trouwens   bewegen. Leuk dat we hem niet alleen voelen maar ook zien. Wordt wel heftiger de be bewegingen van hem. Schrik er zelfs wel eens van zo hard dat het kan gaan haha. 

Hej dames,
Ik meld me ook maar weer eens een keer. Hier 22+3 vandaag en ik voel de kleine meid nog steeds maar heel af en toe. Soms wat gekriebel en een paar keer denk ik een schopje te hebben gevoeld en dan is het weer een paar dagen/week stil en slaat de vertwijfeling en onzekerheid weer toe. Heb ik haar wel gevoeld? Gaat het wel goed met haar? ? ik weet het 1e kindje en placenta aan de voorkant... geduld hebben.. maar het is soms niet leuk, vooral omdat mensen om me heen veel vragen of ik haar al voel. Annanass ik kan niet meepraten over je buik, maar ik kan me wel voorstellen dat het je onzeker maakt. Hoop voor je dat je buik snel mag gaan groeien! 
? gelukkig heb ik morgen wel weer een echo. Dan krijgen we hopelijk weer de bevestiging dat ze het goed maakt ?.

Maagzuur heb ik gelukkig nog geen last van maar kan het me zeker herinneren van m’n eerste kleine. Ooh wat was dat vervelend. Ze zeggen dat vanillevla helpt. Maar ik heb toe de tijd overgestapt naar Rennies. Dit hielp goed.
Ik voel de kleine ook erg goed en idd soms erg hard. De kleine meid zit erg laag in m’n buik waardoor m’n blaas het vaak te verduren heeft met schopjes. Ik snap ook wel dat je onzeker wordt als je je kleine nog niet zo veel voelt. Gelukkig mag je morgen weer kijken. 
Hier ook snel last van m’n rug en heupen. Kan niet meer lang staan en lopen. Maar ook niet lang stil zitten. Heb nu ook af en toe kramp in m’n voet. 

Wat een radiostilte hier! Alles goed met iedereen? Vordert iedereen al lekker met spullen aanschaffen, kamertje klaarmaken, groeien ?
hier sinds deze week een nieuwe ‘kwaal’ waar ik zelf niet zo blij mee ben: lekkende tepels! Hopelijke een fase, en dat dit niet blijft tot het einde ?

Het is zeker stil hier. 
Heb helaas gister te horen gekregen dat ik zwangerschapsdiabetes heb. Dus nog minder wat ik niet mag eten. Baal er erg van maar gelukkig is het tijdelijk tot de kleine geboren is. Hopelijk gaat het goed met alleen aanpassen van voeding. Anderen ook bekent hiermee??
Gelukkig geen lekkende borsten..

Terug
Bovenaan