Uitgerekend mei 2022

Hoi allemaal!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ook ik ben in mei uitgerekend, nog super pril, 05-05-2022. Ik heb al twee donderstenen, een jongen van 4 en een meisje dat in november 3 wordt. Spannende tijd, heb er veel zin in! In tegenstelling tot de twee vorige zwangerschappen nog geen enkele klachten dus ik was ook super verbaasd toen er zwanger stond ?. Als dat maar geen slecht teken is, fingers crossed 
Groetjes Anne

Nu de groep vrij groot is, ben ik heel benieuwd hoe jullie het de partners hebben verteld en reactie!!
Hier begon ik met een liefje we moeten even serieus praten, er komt een baby aan! Ik in tranen maar m'n man niet due zei ohw wat fijn hahaha. Had die bij de 1ste ook pas papa als de baby er is

Zwanger van mijn eerste kindje en uitgerekend in mei 2022! Gefeliciteerd iedereen! 
Het 2 streepje bleef sinds woensdag maar licht op mijn action early testen.. (NOD donderdag). Zaterdag een KV test duidelijk roze streepje en toen CB gedaan! Gelijk jankend mn vriend wakker gemaakt toen ik ZWANGER las!

Gefeliciteerd allemaal. De kwaaltjes blijven hier vooralsnog een beetje op de achtergrond. Ik ben benieuwd of ik dat over een week nog kan zeggen. 20 september staat de vitaliteitsecho gepland. 
Ik was er eigenlijk al van overtuigd dat het deze ronde niet raak zou zijn, maar toen de dag van mijn nod voorbijging zonder dat er iets gebeurde, heb ik de volgende ochtend toch maar een test meegenomen naar het campingtoilet? (soort deja vu, want bij mijn tweede zat ik ook met een positieve test op een campingtoilet) 
Toen ik terugkwam rolde er al twee kinderen door de vouwwagen en ik had pas na vijf minuten kans om de test aan mijn man te laten zien. Hij keek net zo verbaasd als ik. We zijn allebei heel nuchter, dus geen uitbundige reacties of tranen. Gewoon een zoen, een grijns en een goed gedaan! 

Hallo allemaal!
Gefeliciteerd met jullie prille zwangerschappen. Na 3 positieve testen kunnen we het nu pas geloven, ik ben zwanger!
Uitgerekend 1-05-2022. De eerste echo is op 17 september, super spannend! Het is allemaal nieuw voor mij, ik hoop hier wat wijzer te worden door jullie ervaringen, tips etc. Ik heb dagelijks het gevoel dat ik ongesteld moet worden, van die vervelende krampjes en moe. Hoort dit er allemaal bij? Soms loop ik naar het toilet om te checken... Erg onzeker deze periode!
Liefs xxx

@Klijnnn,

Haha mijn partner had nog vakantie maar deed vanuit huis op de laptop wel even zijn collega’s op gang helpen. Dus ik ging uit bed, pakte een plastic beker, ving urine op en deed eerst een Etos test!! 2 STREEPJES ?? Ik huilend en trillend jaaaaa hij is positief! Manlief: Heb je geen digitale want hier snap ik dus niks van. Ik nog een CB digitaal gedaan en ja hoor: Zwanger 2-3 weken. Beide door het dolle heen ??

[quote quote=10483125]Hallo allemaal! Gefeliciteerd met jullie prille zwangerschappen. Na 3 positieve testen kunnen we het nu pas geloven, ik ben zwanger! Uitgerekend 1-05-2022. De eerste echo is op 17 september, super spannend! Het is allemaal nieuw voor mij, ik hoop hier wat wijzer te worden door jullie ervaringen, tips etc. Ik heb dagelijks het gevoel dat ik ongesteld moet worden, van die vervelende krampjes en moe. Hoort dit er allemaal bij? Soms loop ik naar het toilet om te checken… Erg onzeker deze periode! Liefs xxx[/quote]
Gefeliciteerd! Wat fijn dan al je echo (evengoed 17 dagen wachten haha). Ik ga morgen bellen maar op de site las ik dat ze 1e echo doen rond de 9e/10e week! ?
Ik heb precies hetzelfde als jij (ook naar wc om te checken enz) en word er ook erg onzeker van! Bij mij is het niet constant maar vooral savonds als ik lang (op de bank haha) lig.

@Klijnnn. We waren er al een paar maandjes mee bezig en ik voelde me dit keer weer beetje grieperig. Net zoals bij de zwangerschap van mijn zoontje. Dus mijn man zat al volgens mij ben je zwanger. Ik heb heel eigenwijs 6 dagen voor NOD getest en hoppa positief. Wel heel licht dus mijn man wilde wel dat het wat duidelijker werd om het echt te geloven. De testen liepen naarmate de dagen voorbij gingen op en langzaam durven we te hopen. Met 1 dag na nod een knal test en nu helemaal happy. Ook nog voorzichtig omdat we ook een miskraam voor ons eerste kindje hebben meegemaakt. Dus bij elke kramp schiet ik in onzekerheid ?. Mijn man is sowieso terughoudender, die gaat het pas leuk vinden als hij het ook kan voelen en een echo maakt het ook wel echt.

Ik vraag me af welke periode ik nu heftiger vind. Wachten tot je kan testen of tot de eerste echo?! Wij hebben met 7w1 een echo.

De mama’s met al een kindje, hoe en wanneer vertellen jullie het? Mijn zoontje is 2,5 en hebben nog niets verteld omdat ze nu natuurlijke flinke flapuiten zijn ? We zijn van plan om hem mee naar de echo te nemen. Wat we ook heel spannend vinden, mocht het niet goed zijn.

Terug
Bovenaan