Uitgerekend mei 2023

Ik sluit me ook aan! Vorige week de positieve test in handen gehad. Ik vind het wel spannend. We waren nu een jaar bezig, heb afgelopen juni een miskraam gehad met 5/6 weken. Nu ziet het er allemaal normaler uit en ook oplopende testen. Maar het zorgeloze is wel weg. We hebben al een zoontje van 2,5 rondlopen. Blij dat het nu gelukt is. Zou dan rond 23 mei uitgerekend zijn. 

Ik heb bij beide zwangerschappen een uitwendige echo gehad rond 8 weken. Bij de eerste werd het alsnog een inwendige echo omdat er sprake was van een tweeling zwangerschap, bij de tweede zwangerschap was uitwendig voldoende.

Mijn uitgerekende datum was 2 mei. Vorige week een echo gehad met een kloppend hartje, volgens de verloskundige nog iets te langzaam.. maar ze had er vertrouwen in dat het goed zou komen. Vandaag voor de zekerheid nog een echo gedaan en een ontzettend traag hartje gezien. 90% zeker dat het gaat uitlopen op een miskraam. Onze grootste nachtmerrie is werkelijkheid geworden ? Ik wens jullie allemaal hele mooie en gezonde kindjes toe in mei. Ik duim met jullie mee voor een voorspoedige zwangerschap ?

Hoi dames,
ik sluit me ook even aan. Ik ben vandaag 6 weken, spannend. Volgens m'n app ben ik uitgerekend voor 26 mei. 
had al op 13 september (11 dpo) een positieve test. 
ik vind het kei spannend allemaal want ik heb PCOS en heb clomid gebruikt. Dit is trouwens m'n eerste zwangerschap.
Donderdag ben ik 6+2 weken en mag al naar de echo. (Waarschijnlijk Zo vroeg omdat ik in het fertiliteitstraject zit). Ik hoop dat we donderdag al wat zien! 

qua kwaaltjes valt het op zich wel mee. Maar ik heb al sinds het begin vollere borsten (was de aanleiding dat ik ging testen). En ik ben ook MOE. Na een werkdag ben ik altijd kapot. Voorlopog nog niet misselijk,...
??

Hey Mieltje.. en hoe ging je echo? Het is nog zo vroeg dat kan natuurlijk nog erg twijfelachtig uitpakken. Ik heb a.s. dinsdag de eerste echo (8 weken). Ben er een beetje bang voor..  maar ik kan de uitslag toch niet veranderen. Hoe was het bij jou? Ik hoop alleen maar goed nieuws!!!

Terug
Bovenaan