Uitgerekend mei 2023

Hoi meiden, 
Gefeliciteerd allemaal!
Ik mag mezelf nu ook aansluiten bij deze groep. Momenteel zwanger van ons 2e kindje, en volgens mijn berekening rond 22 mei uitgerekend. Ik heb de eerste echo pas op 12 oktober gepland staan doordat we van te voren op vakantie zijn.. 

Hoi allemaal.
Hier ook (half) mei uitgerekend volgens eigen berekening.
2 dagen misselijk geweest als ik niet eet. En als ik wel eet buikpijn?
Nu alles weer gewoon.
Spannend de 1e echo

Ha dames, 

wat gezellig! Ik kan me ook aansluiten in deze groep. 
Ik ben nu 4 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ontzettend spannend! Uitgerekend 27 mei volgens mijn berekening. 
momenteel op vakantie dus de eerste afspraak plan ik na de vakantie. Super spannend! 
ik ben gedurende de dag wel erg misselijk en af en toe een soort ongesteldheid krampen. Verder ontzettend blij natuurlijk ?

Hoi dames,
Ook ik mag mij bij deze groep aansluiten! afgelopen maandag heb ik mijn eerste echo gehad en gelukkig was alles helemaal in orde. Ik ben iets naar voren gezet waardoor ik nu op 1 mei ben uitgerekend. 
Kan nu al niet wachten op de volgende echo?

Spannend hoor al die eerste echo's. Ik vind het een eeuwigheid duren tot 4 oktober. En dat is dan de "vroege" echo... ik ben zo bang dat ik de groei van het kindje belemmer door het drinken van koffie, en wil graag bevestiging van het feit dat het goed gaat daar binnen. Ik dronk altijd 3 kopjes per dag. Nu 1 omdat ik weet dat ik zwanger ben, maar ik weet niet of het dan nog steeds schadelijk is. Maar goed, afleiding zoeken en door gaan tot 4 oktober.. hoop dat ik over een paar maanden m'n 4de kindje in m'n armen mag houden!!!!! 

Terug
Bovenaan