Uitgerekend mei 2023

We waren vooral aan het denken hoe gaan we alles aanpakken met 2 kleintjes onder de 2jaar. Ons zoontje is echt een handje vol momenteel. Hoe we het in huis zouden gaan doen. Wat er dan wel echt in orde zou moeten komen. 
Ooh en dom maar hadden al een tshirt besteld voor ons zoontje om het de familie te laten weten als we zeker waren. Die kwam net vandaag aan dus die ligt al klaar om terug te sturen. Wat ik dan ook weer zo snel mogelijk weg wil.
We wisten dan ook niet zo lang dat we zwanger waren.
Krijgt mijn zoontje ook nog eens de windpokken...
Wat ik vooral voel is onbeschrijflijk... mijn gynaecoloog wilt vooral eerst afwachten naar mijn bloedwaardes en alles. Maar ik heb deze online al kunnen bekijken en een HCG van 16,8 op 6 weken is veel te laag. 
Bij mijn eerste had ik 1780 op 5 weken. 
Ook hebben we een erfelijke aandoening (niet iedereen) aan de schildklier. Mijn tante heeft dit ook en is rond haar 30 onvruchtbaar geraakt. Ik was 28 als ik ben bevallen van ons zoontje na 4 jaar proberen. Nu word ik bijna 30 snel zwanger, maar dan verlies je het. Ja, het gevoel dat het voor mij ook niet meer zal zijn voor nog een 2de kindje wat ik altijd wel wou. Misschien niet zo snel maar nu denk ik enkel maar van gaat nooit meer gebeuren nu. 
Dus ik ben ontzettend terneergeslagen door het verlies, maar ook door de gedachten. 
Ondertussen zijn de bloedingen ook heftig en krijg ik meer en meer buikkrampen dus de hoop is al lang gaan vliegen. Al was ik die vanmorgen al wel kwijt. 
En dan denk ik had ik maar niet gedacht van hmm is nu precies zo lang geleden dat ik ongesteld was en had ik maar gewoon nog afgewacht en niet getest. Dan had ik nu niet die carrousel van emotie moeten doorstaan deze week. 

Maandag testen positief in shock zijn want komt slecht uit. Dan nadenken en blij zijn. Dinsdag super blij en dan vandaag de grootste donderwolk... 
Het afschrijven lukt beter dan er over mondeling praten.

Wat verdrietig Nroxy, sterkte gewenst!
Ik heb de afspraken bij de verloskundige staan, op 6 oktober de vroege echo. Ben dan 8,5 week zwanger. Het is ons derde kindje. Bij de tweede kon ik het met 10 a 11 weken al niet meer verbergen, toen wel gewacht tot de termijn echo rond 12 weken. Ik ben benieuwd of je het nu nog eerder gaat zien en we wellicht het dus ook eerder 'moeten' vertellen.
Ik heb tot nu toe weinig klachten, 's avonds een wat opgezette buik. Dat herken ik wel van de andere zwangerschappen. Bij die zwangerschappen in het 1e en 2e trimester ook weinig tot geen klachten. We gaan het zien.

Ah wat kut Nroxy, sterkte!!
Voor alle zwangeren :gefeliciteerd!
Ik mag me ook aansluiten, hoop ik, haha!! Had maandag een licht positieve test. Gisteren weer getest, nog steeds wel licht maar naar mijn idee wel iets oploop. Wat vinden jullie?
https://i.postimg.cc/zvv9BHWG/20220907-070211.jpg 
Ga morgen weer testen.
Ik weet niet wanneer mijn ovulatie was, maar ik verwacht nu wel ergens rond NOD. Heb gekeken naar mijn vorige testen, toen ook pas 5 dagen na NOD echt een knaller. Hoe zijn jullie testen?
Verder ga ik morgenavond uit eten met mijn ouders en zus en twijfel dus enorm of ik het al moet vertellen, want ik eet altijd carpaccio en anders weten zij echt genoeg!
Dit is trouwens onze 3e kindje als alles goed mag gaan!
Ik heb verder last van mijn rug (al echt bijna 2 weken dus sinds eisprong waarschijnlijk), pijnlijke borsten en ik ben zooo moe!
Hopelijk kan ik snel genieten, het voelt nog heel onwerkelijk ondanks dat het de 3e is! 

Nroxy wat fijn dat je het wel van je af kan schrijven. Na mijn eerste 2 wilde ik nog heel graag een 3de zo snel mogelijk er achteraan. De derde EN de vierde gingen helaas mis na 11 en na 8.5 weken. Ik weet misschien niet precies wat je voelt want het is voor iedereen anders. Maar ik weet wel wat een teleurstelling dat kan zijn in je lichaam!!!! Ik weet nu achteraf wel dat ik misschien ook gewoon teveel van mijn lichaam vroeg. Ik was nog best moe van het verzorgen van m'n andere 2 kinderen. De jongste sliep ook nog niet door. Weet niet hoe dat nu bij jou zit?? Of je wel wat rust hebt. Maar misschien is je lichaam er nu gewoon eventjes nog niet klaar voor. Dat je snel zwanger geraakt bent is wel een goed teken voor de toekomst toch??. Ik Hoop dat je het snel een plekje kan geven en wie weet binnenkort weer een nieuwe zwangerschap mag meemaken. ♡
(Sorry als ik bepaalde dingen verkeerd zeg)

Ik ben zelf nu precies 4 weken zwanger dus had eigenlijk te vroeg getest. Ik heb wel een intake gepland bij de VK maar geen vroege echo.
Ik twijfel of ik dat alsnog wel wil. Ik ben eerlijk gezegd bang voor slecht nieuws. Als het dan toch mis is dan voel ik me liever nog even iets langer zwanger tot de termijn echo. Is dat raar? Haha... 

Junidochter: vind hem toch mooi oplopen al. Zou nog een testje doen morgenvroeg. 
En ach 1x geen carpaccio dan zeg je toch gewoon vandaag geen zin in ?. 

Moura: Ja mijn  zoontje slaapt redelijk. 1x word hij nog wel eens wakker in de nacht geven we hem de fles in zijn handen drinkt hij die leeg zwiert hem naar de andere kant van zijn bed en slaapt voort. 
Nu vandaag kon ik er weer mee naar de kinderarts en blijkt hij een oorontsteking te hebben. Ja dat verklaart de slapeloze nachten deze week ?. 
Vandaag uiteindelijk resultaat bloed gekregen van de gynaecoloog zelf en moet dinsdag terug laten prikken (normaal morgen of maandag maar moet werken) en dan gaan ze kijken of het wel goed zakt. 
Hopelijk is het snel klaar met dit en kunnen we weer even verder. 
Morgen volle focus op mijn werk want sollicitatie gesprek voor een hogere functie die ik echt wil. 
Wouden normaal ook geen 2de nu direct maar pas binnen een paar jaar. Maar door mijn angst was ik zo blij en alles heb ook niets anticonceptie sinds mijn bevalling omdat ik niets chemisch meer wou. 
Het vocht in mijn buikholte weten we niet van waar dit komt kan een cyste zijn geweest of iets. ( heb ik ook aanleg voor) dus ik hoop dat het ons toch ergens nog gegunt gaat zijn voor een 2de. 

Pandalover ik vind je streep mooi hoor! Een streep is een streep. Ik doe altijd maar 1 test eigenlijk. Als die positief is bel ik de VK. Wellicht voorbarig, maar ik ga er vanaf dat moment vanuit dat ik zwanger ben. Haha enige wat me dan nog kan doen twijfelen is bloed. Je bent naar mijn ervaring gewoon echt zwanger van je derde!!!! GEFELICITEERD 

Terug
Bovenaan