Uitgerekend november 2021

Ik denk dat het er bij ons op neer gaat komen dat de opa's en oma's in de eerste week komen en de ooms en tantes pas in de tweede week. En dat we heel beperkt baby laten vasthouden. Wat goed voelt voor ons. Gelukkig heeft mijn broertje (nu zelf as papa) al aangegeven niet zo goed met babies te zijn en dus niet wil vasthouden. Ik vind dat alleen maar prettig dat hij er zo open over is (hij is wel echt heel goed met peuters en oudere kinderen).
En sowieso, als iemand maar een snotneus heeft komt hij of zij er niet in! Ik heb wel weer een voorraad handgel in huis gehaald.

Amtk Ja die buik ga ik zo enorm missen, al kan ik ook niet wachten om te kunnen knuffelen. Het lijkt mij alleen nog zo onwerkelijk om zo'n klein wurmpje te hebben, waar ik voor de komende (minstens) 18 jaar verantwoordelijk voor ben!

SuusX ja jeetje, ik weet soms echt niet wat te doen. Ik merk dat het inderdaad het beste werkt als mijn vriend haar rustig maakt omdat die niet naar melk ruikt, bij mij is ze echt een zoekend zwijntje?
Nu ook weer na een uur af en aan voeden huilen, geen idee wat te doen. Ze slaapt niet maar ligt wel lekker haar ding te doen, ik hoop maar dat er binnenkort iets van regelmaat in komt, maar dat zal vast nog duren.
En lapjesendraadjes ja dat is waar, ik zag het ook zo niet aankomen en het is zo gek soms. Babies zijn zoooo aanhankelijk en kwetsbaar, laat me zo anders naar mensen kijken?

SuusX wat leuk dat ze dalijk zo dicht bij elkaar zitten! Dat hebben wij ook met de dochter van mijn schoonzus. Onze dochtertjes schelen 3 dagen, ook echt zo leuk om ze dan zo samen te zien en de gesprekken over ontwikkelingen ed zitten zo ook op 1 lijn.

Wel heel fijn om te weten dat er redelijk hetzelfde gedacht word over het bezoek, zo weet je toch dat je niet de enige bent die et zo ver denkt haha. En idd met de oplopende corona cijfers is het wel een dingetje en een goed excuus ?.

Amtk ik geloof wel dat je je buik mist! Ik kan er op dit moment alleen maar op hopen dat hij snel weg is, maar ik weet zeker dat als het zover is ik mn buik toch wel ga missen.

Heb inmiddels sinds elke avond en soms snachts even voorweeën maar het wil gewoon niet doorzetten ? morgen heb ik weer controle dus ben benieuwd of ze er iets mee kunnen, mijn lijf wil eigenlijk niet meer echt.

Wiehoee, vanmorgen met 39w3d bevallen van een prachtige zoon! Het is allemaal super goed gegaan. En we zijn zoooo blij en trots, onbeschrijfelijk! Veel succes allemaal nog met de laatste loodjes

Terug
Bovenaan