Ik denk dat het er bij ons op neer gaat komen dat de opa's en oma's in de eerste week komen en de ooms en tantes pas in de tweede week. En dat we heel beperkt baby laten vasthouden. Wat goed voelt voor ons. Gelukkig heeft mijn broertje (nu zelf as papa) al aangegeven niet zo goed met babies te zijn en dus niet wil vasthouden. Ik vind dat alleen maar prettig dat hij er zo open over is (hij is wel echt heel goed met peuters en oudere kinderen).
En sowieso, als iemand maar een snotneus heeft komt hij of zij er niet in! Ik heb wel weer een voorraad handgel in huis gehaald.
Amtk Ja die buik ga ik zo enorm missen, al kan ik ook niet wachten om te kunnen knuffelen. Het lijkt mij alleen nog zo onwerkelijk om zo'n klein wurmpje te hebben, waar ik voor de komende (minstens) 18 jaar verantwoordelijk voor ben!
En sowieso, als iemand maar een snotneus heeft komt hij of zij er niet in! Ik heb wel weer een voorraad handgel in huis gehaald.
Amtk Ja die buik ga ik zo enorm missen, al kan ik ook niet wachten om te kunnen knuffelen. Het lijkt mij alleen nog zo onwerkelijk om zo'n klein wurmpje te hebben, waar ik voor de komende (minstens) 18 jaar verantwoordelijk voor ben!