Uitgerekend november 2021

Gefeliciteerd spookie.

Hoe is t met iedereen?
Hier echt de laatste dagen! Net gehoord dat vrijdag om 8.30 de keizersnede gepland staat lekker op tijd heel fijn!
En mn schoonzus is gister bevallen, allemaal goed gegaan. Ze heet fiona ❤

Ah gefeliciteerd SuusX met je nichtje! Het komt voor jou nu wel heel dichtbij hè?! Mooie tijd 8.30u!

Hier gaat alles nog goed, vandaag 38+2. Zometeen weer controle bij de vk. Merk nu wel dat hij nóg lager is gaan zitten. Hij zat al laag maar voel af en toe wel een beetje druk op de uitgang zeg maar ?
En slapen is wel echt een dingetje aan het worden. Ik kan dus niet zo goed meer op mn rechtzij liggen want dan knelt er een zenuw af. Dus moet ik op links liggen, maar zelfs dan voel ik dat die zenuw knelt. Niet heel ideaal zeg maar.. maar goed, laatste loodjes!

Oh en ik heb ineens weer mega trek! Wordt wakker met honger en ga er mee naar bed.. hebben jullie dit ook?

Helloo, weer eens wakker in de nacht.
We hadden vandaag de hielprik, gelukkig was het huilen heel tijdelijk.
Ik kan niet geloven hoe snel ze groeit, ze past nu al bijna niet meer in de newborn mt 50 pakjes? na een week!
Oh en weet iemand hoe het slim is te beginnen met kolven? Ik heb het nu nog niet gedaan omdat kraamzorg het afraadde maar ik wil wel graag beginnen. Vanaf volgende week kan er soms wel een flesje gegeven worden..
sorry beetje buiten de laatste stadium situatie van jullie!
En DvBM nog iets te horen gekregen over de voorweeën??

SuusX gefeliciteerd! En nog maar 3 dagen, zo snel alweer! Maar inderdaad lekker vroeg, kan je de hele dag nog uitrusten. Heb je dan ook speciale voorbereiding voor de operatie of is het allemaal op de dag zelf?

AvdS wauw! Klinkt als een goed teken, bij mij duurde dat gevoel ongeveer anderhalve week vanaf 38wk! Maarja de kindjes bepalen het uiteindelijk zelf ? en ja lekker goed eten joh!!!

Amtk wat fijn dat alles zo goed met jullie gaat en de kleine meid zo goed groeit ? ik denk dat opzicht het kolven niet zo'n probleem is maar het flesje geven. Als ik de 'cursus' moet geloven die ik heb gevolgd kun je babys beter pas na een week of 3 een speentje aanbieden. Maar stel dat je bv bij jou al heel voorspoedig verloopt en ze heel goed drinkt kun je het toch doen met dit in je achterhoofd.
Spookie gefeliciteerd! Zag je topic al voorbij komen dus had al goede hoop voor je dat het op gang was gekomen! Lekker genieten nu.
Suus bijna!! Tel je de dagen al af? 
Avds ik herken het wel een beetje, linker en rechter zij krijg ik ongelofelijke 'pijn' in m'n rug en als ik op m'n rug ga liggen is die pijn weg maar dat ligt ook niet meer lekker! Gelukkig nog maar even.. honger heb ik juist minder last van maar wel enorme dorst! Fijn dat ie nog lager is gaan liggen ook (voor jou misschien wat minder ?) 

SuusX gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Wat ben je lekker vroeg ingepland voor je keizersnede, hopen dat er geen spoedgevallen tussen komen!

AvdS, ik slaap niet lekker op mijn linkerzij, maar ik denk dat dat komt omdat baby links ligt. Ik lig nu juist weer een paar uur wakker vanaf 4 of 5 uur.

Bij mij niet echt gerommel ofzo. Af en toe een steek in mijn vagina en een harde buik, maar geen voorweeen oid, heb ik het idee. Ik vind het prima. Ik heb nog wat dingen te doen in huis. En er moeten toch ook nog wat dingen gekocht worden enne de vluchttas is ook nog niet helemaal klaar.. Ik maak mij er maar niet druk om

Jillla, ja ik heb dat dus ook. Op m’n zij verdoofd als het ware m’n been en als ik dan even op m’n rug lig, lijkt het alsof die zenuw weer een beetje lucht krijgt. Maar op m’n rug slapen is ook geen optie haha wat een gedoe! Laat de baby maar snel komen, kunnen we weer ‘normale’ nachten gaan maken.

Net weer controle gehad bij de vk. Alles nog steeds helemaal goed. Hartslag was goed en bloeddruk van mij ook. Volgende week weer terug komen.
Wel even gevraagd hoe druk het momenteel in het ziekenhuis is en ze zei gelukkig dat het de laatste weken een stuk minder druk is. Dat stelt me toch wel weer gerust ? het ziekenhuis is namelijk 10 minuten rijden en uitwijken naar een ander ziekenhuis = langer dan 20 min rijden. I know, luxe probleem maar dat is wat me af en toe zorgen baart.

SuusX gefeliciteerd met je nichtje!
Amtk jammer he, ze groeien echt heel hard de eerste tijd?

Ik ben gisteren doorverwezen voor een CTG scan omdat ze ineens een stuk rustiger was als anders. Uiteindelijk was de CTG goed alleen wilde ze niet bewegen dus wilde ze toch graag dat ik vandaag terug kwam. Vandaag was de CTG ook goed gelukkig en ze is iets actiever weer.

De verloskundige had me ook aangemeld voor een intake voor inleiden, dat gesprek heb ik net ook meteen gehad en mag morgen al komen voor de inleiding ? met een kleine kanttekening dat het uitgesteld kan worden omdat het heel druk is.
Dus met een beetje geluk is ze er donderdag ?

Terug
Bovenaan