Uitgerekend november 2021

Ow wat frustrerend dvbm! Hoop dat t nu niet lang meer gaat duren! Vermoeiend ook lijkt me? Dank je!

Wij zijn er klaar voor denk ik haha. Vannacht alle drie mega slecht geslapen. Mn dochter is toch wel van slag hoor door alle spanning. Die was 5x wakker huilend.. zo zielig. Ze is lekker al de halve dag bij oma. Zodat wij konden schoonmaken en opruimen nog. Tas laatste x gecheckt. En nu ben ik gesloopt. Lekker op tijd erin em hopen dat ik een beetje kan slapen. Ben toch wel heel zenuwachtig hoor, ook wel heel veel zin in natuurlijk. En moest vandaag veel huilen vindt t ook zo rot dat ik er de eerste tijd niet echr kan zijn voor mn dochter door de wond natuurlijk en de pijn.. Maarja morgen hebben we onze zoon!
Jullie horen van me!

Jeetje dvdm, dat schiet echt op zo! Hoop voor je dat het nu goed doorzet en dat we ook morgen van jou goed nieuws hebben!

SuusX, die kleintjes voelen het toch altijd goed aan hè, als er iets te gebeuren staat. Hopelijk maak je een goede nacht en ben je toch een beetje uitgerust voor de grote dag morgen. Spannend!

Dvbm hopelijk zet het snel door!! Je hoopt toch dat het lekker snel op gang komt allemaal.. maar goed het kindje komt wanneer het kindje er klaar voor is en hopelijk is dat snel. Ik hoop dat je niet al helemaal gesloopt bent als het eenmaal begint.. succes zet hem nog even op!!! 
Suus heel veel succes morgen! Zou fijn zijn als je vanavond nog een lekker nachtje kan maken want dat komt er voorlopig niet meer van ? zet hem op meid, en laten we hopen dat je niet al te naar wordt van de medicatie! 
Hoop op veel goed nieuws komende dagen ?

Oh nee DvdM! Ik hoop toch dat het lekker gaat doorzetten en dat je morgen je kindje in je armen hebt!

Ik hoop dat je vannacht nog wat slaap kan pakken SuusX! Ja, die kleintjes merken de spanning echt hoor! Ik hoop dat ze een beetje afleiding bij oma heeft.

Ik ben er ook bijna klaar voor. Ik merk wel dat ik nu veel meer rust nodig heb. In de ochtend heb ik energie voor 10, maar s middags wil ik echt dutjes op de bank doen!

Dvbm wat vervelend! Volhouden en vertrouwen op de kleine, hopelijk zet het door. Succes?

En volgends mij is hij er al SuusX?! Of nog niet, hopelijk gaat alles goed daar, we horen het wel wanneer je de tijd hebt! Geniet van de eerste momenten samen?❤️

Hoi dames,
Nog iemand hier heeft last van de bekken? Ik ben nu 35 weken zwanger, en het begint echt lastig te worden met het omdraaien in bed ivm met bekkenklachten. Gelukkig heb ik er geen last van de hele dag, maar wel atijd met het opstaan/begin lopen.

Terug
Bovenaan