Uitgerekend november 2021

Dvbm ahh gefeliciteerd met de geboorte van novi! Wat een leuke naam ook weer. Nu wat proberen bij te komen want jeetje die afgelopen dagen zullen er wel ingehakt hebben! ? Geniet er van ?

Amtk, betreft je ? vraag: geen idee! Ik zou het de verloskundige vragen of als je er tel nr van je kraamhulp heb, haar even een appje sturen.

Was inderdaad een opluchting na 3 dagen! We moesten 8uur blijven omdat ze in het vruchtwater gepoept had. We mochten vanmorgen gewoon naar huis. Vond het ook niet erg om wat langer te blijven, ff lekker met z'n 3e en uitrusten?

Vandaag heeft mijn andere dochter haar zusje ontmoet, echt zo schattig? ze is heel zorgzaam en heel lief voor der, dan smelt je hart echt!

Onze zoon Sev is vanmorgen om 3.58u geboren. Na een snelle bevalling van net geen 3u. Alles is goed gegaan. Ik was 40.2 weken zwanger. En had het totaal niet zien aankomen aangezien ik met 39.6 gestript ben en niet meer dan gerommel ervaarde. Dus deze strip poging voor ons als mislukt doorging. En gister doodleuk nog even op het feestje van me moeder stond. Maar het gaat super met ons.

Gefeliciteerd dvbm met jullie dochter en zusje! Wat een mooie naam ook! Mogen jullie al naar huis?

Bedankt dames voor de felicitaties, met ons gaat t goed. Arthur doet t goed, zijn suikers zijn goed dus hoeven niet meer gecontroleerd. Hij is wel erg hongerig dus krijgt na de borst ook een fles kv. Aangezien de bv nog niet goed op gang is.
Als t goed is mogen we straks naar huis zo blij mee. Lekker bij mn gezin. Mn man vond t erg moeilijk niet bij ons te kunnen zijn de hele tijd.

Ik voel me ook al een stuk beter, de pijn lijkt al een heel stuk minder.

Terug
Bovenaan