Dag lieve dames,
Lief dat jullie zo mee leven! Hier even een berichtje!
Vanmorgen om 9.24 is Arthur Willem geboren 3920 gram.
De keizersnede verliep helaas niet soepel, begin ging goed, maar nadat de baby eruit was werd ik weer ontzettend beroerd, heel veel gespuugd, wat maar bleef komen ondanks de lege maag. En daardoor kreeg ze me slecht gehecht. Ook bloedde ik veel meer dan de vorige keer en bijna 1 liter verloren.
Na 1.5 uur was ik eindelijk gehecht, naar de verkoever kamer.
En langzaam aan knapte ik weer wat op.
Nu natuurlijk veel pijn van de wond en de lekkere naweeën. Maar intens gelukkig met onze zoon. Hij schommelt wat met z'n suikers door de diabetes van mij. Maar verder kern gezond! Al 3x aan de borst gedronken!
Mn dochter is vanmiddag ook al geweest en dat verliep super, zo bijzonder en lief!
Straks nog 1x voeden en dan proberen te slapen.
Best een lang verhaal nog ?
Tot gauw dames!
Lief dat jullie zo mee leven! Hier even een berichtje!
Vanmorgen om 9.24 is Arthur Willem geboren 3920 gram.
De keizersnede verliep helaas niet soepel, begin ging goed, maar nadat de baby eruit was werd ik weer ontzettend beroerd, heel veel gespuugd, wat maar bleef komen ondanks de lege maag. En daardoor kreeg ze me slecht gehecht. Ook bloedde ik veel meer dan de vorige keer en bijna 1 liter verloren.
Na 1.5 uur was ik eindelijk gehecht, naar de verkoever kamer.
En langzaam aan knapte ik weer wat op.
Nu natuurlijk veel pijn van de wond en de lekkere naweeën. Maar intens gelukkig met onze zoon. Hij schommelt wat met z'n suikers door de diabetes van mij. Maar verder kern gezond! Al 3x aan de borst gedronken!
Mn dochter is vanmiddag ook al geweest en dat verliep super, zo bijzonder en lief!
Straks nog 1x voeden en dan proberen te slapen.
Best een lang verhaal nog ?
Tot gauw dames!