Uitgerekend november 2021

Dag lieve dames,
Lief dat jullie zo mee leven! Hier even een berichtje!
Vanmorgen om 9.24 is Arthur Willem geboren 3920 gram.
De keizersnede verliep helaas niet soepel, begin ging goed, maar nadat de baby eruit was werd ik weer ontzettend beroerd, heel veel gespuugd, wat maar bleef komen ondanks de lege maag. En daardoor kreeg ze me slecht gehecht. Ook bloedde ik veel meer dan de vorige keer en bijna 1 liter verloren.
Na 1.5 uur was ik eindelijk gehecht, naar de verkoever kamer.
En langzaam aan knapte ik weer wat op.

Nu natuurlijk veel pijn van de wond en de lekkere naweeën. Maar intens gelukkig met onze zoon. Hij schommelt wat met z'n suikers door de diabetes van mij. Maar verder kern gezond! Al 3x aan de borst gedronken!

Mn dochter is vanmiddag ook al geweest en dat verliep super, zo bijzonder en lief!

Straks nog 1x voeden en dan proberen te slapen.

Best een lang verhaal nog ?
Tot gauw dames!

Ahh suus wat fijn om van je te horen!! Wat enorm balen dat de keizersnede niet soepel verliep maar ik hoop dat je herstel wel als een razende zal gaan ❤ wat een mooie naam ook. Gelukkig met de kleine ook alles goed en nu lekker genieten met elkaar als gezinnetje van 4 ?

Ah gefeliciteerd SuusX!! Fijn dat hij al zo goed drinkt! En wat zal het ontroerend zijn om zijn grote zus ook even met hem te zien! Ik hoop dat je snel herstelt!

Van harte gefeliciteerd SuusX!
Wat ontzettend balen dat je je weer zo beroerd voelde! Gelukkig is hij er!
En wat moet de eerste ontmoeting tussen broer en zus bijzonder geweest zijn.

Nu lekker genieten, uitrusten en aansterken want ook dat bloedverlies houdt je wellicht nog even in bed. (Heb het ook gehad bij de eerste)

SuusX gefeliciteerd! ?Wat balen van de reactie op de keizersnede!

Ik ben gisteren om 18:04u bevallen van onze dochter Novi?
De bevalling zelf ging heel snel, volgens de officiële regels in ruim een uur? maar goed daar zijn dan wel 3 dagen inleiding voor nodig geweest haha.
Nadat ze mijn vliezen gebroken waren heb ik gelukkig meteen een ruggenprik gekregen. Om 3 uur nog maar 3cm ontsluiting, om 4uur had ik nogsteeds maar 4cm ontsluiting. Rond half 5 hebben ze de weeen opwekkers omhoog gezet en toen ging het heel snel. En om 18:04u geboren.
Drinken gaat goed alleen is ze wat misselijk van de bevalling, zo zielig! Vanacht heeft ze ook heel goed geslapen, fijn voor ons haha!

Ahhhh Dvdm, jij ook gefeliciteerd! Mooie naam heeft jullie dochter gekregen. Wat een opluchting zeker na 3 dagen ?

Jij nu ook lekker genieten van de kraamweek. Mogen jullie vandaag naar huis toe of zijn jullie al thuis?
En zo zielig hè als ze zo misselijk zijn ?

SuusX gefeliciteerd met je zoontje, wat een leuke naam!! Ik hoop dat het snel beter gaat met je, heel vervelend als er dan wat complicaties zijn, maar fijn dat het achteraf allemaal goed is gegaan!
Tot wanneer blijf je in het zh?

En DvBM gefeliciteerd met Novi, ook heel zoet!! Gelukkig is het doorgezet! Lekker uitrusten samen, geniet ervan?

Sorry ik heb daarnaast even een poep vraag, sinds ik de vitamine D en K geef is haar poep ook best olie-achtig en meer bruinig dan geel, iemand hier ervaring? De ok arts komt volgende week dus ik zal het dan ook vragen maar ik kan het online niet vinden :(

Terug
Bovenaan