Uitgerekend november 2021

@rojo nee nog niet wacht even af tot maandag als we hopelijk het hartje hebben zien kloppen!
Maar dan wil ik wel in zo'n groep denk ik.
Jullie al een datum voor een echo?

@lapjesendraadjes, haha zeker ironisch! Ik.zou toch ook voor veiligheid kiezen..en eerst de zwangerschap maar veilig door!

Rojo nou dat is toevallig ik reageer net nog op je topic! Wat top dat het gelukt is gefeliciteerd! 
Mijn echo zou eigenlijk volgende week vrijdag zijn op 7+6 Maar omdat ik me zorgen maak (weinig kwaaltjes) mag ik deze vrijdag al op 6+6. Wel aan de vroege kant voor een echo maar ik bid dat alles goed zit en dat de zorgen voor niks zijn.. 
Mag ik vragen wat jullie kwaaltjes zijn zo rond de 6 weken? Heb het gevoel dat het niet echt toeneemt maar dat had ik wel gehoopt natuurlijk. Een schijn veilig gevoel ik weet het..

Jilla, wat fijn dat je eerder terecht kan hopelijk heb je vrijdag een mooie echo en een kloppend hartje! Ik snap je helemaal ik heb eigenlijk ook 0.0 kwaaltjes. Ben wel erg moe maarja of dat echt door de zwangerschap is.. en iets gevoelige tepels maar verder niks.
Nou is het wel vaak zo dat het echt niks zegt. Dus hopelijk is dat bij ons ook zo!
Ik ben nu 6+4

Ik heb ook niet zo heel veel kwaaltjes meer. Mijn borsten doen vooral s nachts heel erg pijn en verder moet ik om de zoveel tijd wat eten. Maar verder heb ik nergens last van. In mijn familie is dat blijkbaar heel normaal. Zolang ik verder niet bloed ofzo, maak ik mij geen zorgen! Ik denk dat je vooral overal leest over vrouwen met kwaaltjes en maar heel weinig over vrouwen zonder kwaaltjes. En dan ga je automatisch denken dat een zwangerschap altijd gepaard gaat met allerlei kwaaltjes.

Ja jullie hebben helemaal gelijk. Heb vandaag het telefonisch spreekuur gebeld en die zei dat idd niet iedereen heftig reageert op hcg. Sommige vrouwen voelen het in het begin van hun zwangerschap, sommige op het eind, sommige de hele zwangerschap en sommige helemaal niet ? tja helaas heeft ons lichaam geen gebruiksaanwijzing. 
Het stelt me wel gerust dat jullie ook niet 24/7 kotsmisselijk op de bank liggen. En wat niet is kan nog komen natuurlijk. ? 
Weten jullie al wanneer jullie het familie en vrienden willen vertellen? Lapjesendraadjes bij jou zijn ze thuis zeker door het dolle?

Wij willen proberen te wachten tot de termijnecho en daarna willen we de familie vertellen. Dus nog zeker 4 weken wachten. Dat is zo lastig!! 
Ze zijn thuis heel blij ja! Met zn allen kunnen we niet geloven dat t direct raak is. De Mr is wel heel erg nuchter, uit bescherming voor ons. Dus hij zegt de hele tijd dat er nog van alles mis kan gaan enzo. Geeft mij iets meer ruimte om onbevangen blij te zijn. Maar hij vroeg zondag wel of ik al wat kon zien aan mijn buik en hij vraagt elke dag hoe ik mij voel, dus daaruit leid ik af dat hij het wel echt heel leuk vindt.
Hebben jullie trouwens de nieuwste reclame van de Apple al gezien? Zo grappig!

Ik log net in met mijn oude account die ik gebruikte bij mijn dochtertje ?. Ik dacht al... ik ben dus Rojo. Door het aanmelden op ouders van nu kwam ik eindelijk wwwr achter m'n oude inloggegevens 

@suusx: Oh ja dat snap ik goed.
wij hebben 8 april de eerste echo in het AMC vanwege mijn operatie aan mijn niche. Zij houden de niche gedurende mijn zwangerschap in de gaten. 13 april in mijn eigen ziekenhuis. Dus al vrij snel gelukkig. 

@jilla: mijn kwaaltjes zijn enorme steken en krampen al sinds donderdag. Dacht ook dat mijn menstruatie er iedere dag aan kwam. Daarnaast sinds donderdag slapeloze nachten. Verder nog nix.

Terug
Bovenaan